feedback på træningsprogram


TrainingDay
 Share

Recommended Posts

Lige nu træner jeg et 3-split program og har gjort det i ca. 6 måneder.

har ret mange forskellige øvelser på muligvis for mange, da jeg tit bliver ret træt af dem fordi der er så mange. jeg tager 3ræpetationer og 10 gentagelser per øvelse.

nogle gange holder jeg 1 dags pause andre 2 dage, og kan godt lide at løbe eller boksetræning istedet engang imellem.

jeg tror som kost at jeg spiser forkert tror måske jeg spiser for mange kulhydrater.

og er ret dårlig til matematik.

jeg ved ikke helt hvordan jeg skal få ordentligt gang i mit trænig. jeg vejer 75 kg, er 170 høj og har en del fedt omkring maven (bildæk) som jeg ikke kan få væk og ved ikke hvordan jeg enkelt skal ligge mit kost program godt.

man kan sige i bund og grund har jeg prøvet at kommet lidt igang med nogle af artiklerne men når der er for meget matematik og forskellige begreber mister jeg tråden hurtigt. man kan godt kalde mig for meget nybegynder. - beklager.

har i nogle helt enkle tips til hvad jeg skal kigge på med vægten og hvad der er en god idé at spise ?... sig endelig til hvis i skal bruge noget mere information.

Link to comment
Share on other sites

Man behøver ikke være matematiker for at tabe sig, at opnå vægttab er faktisk verdens simpeltest regnestykke.

Det handler om at indtage mindre energi end man forbrænder, hvis du ikke taber dig så spiser du for meget i forhold til hvad du forbrænder.

Skær ned på din føde indtagelse (dårlige kulhydrater), og se så om der ikke langsomt kommer et fedt tab.

Lav et simpelt vægttrænings full-body program med 5-6 basis øvelser, og kør det 3 gange om ugen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share