Valg af træningssted i København?


mizzCut
 Share

Recommended Posts

:4sport:

Har lige siddet og "luret" og gennemlæst en bunke hjemmesider fra forskellige centre i købehavn for at se hvad de kan tilbyde osv. Pyha synes sørme det er svært at gennemskue hvorfor jeg lige skal vælge et sted frem for et andet? Jeg har tænkt mig at tage 1-2 prøvetimer de forskellige steder før jeg tager en endelig beslutning. Indtil videre skal jeg prøve fitnessdk, cityfitness, evt the gym (men er lidt ked af der ingen hold er sagde tøsen..)

Hvor træner du? og udfra hvilke kriterier har du valgt dit center?

Overvejer samtidig om jeg skal ofre ekstra penge på en personlig træner. Nogen der har gode/dårlige erfaringer her? Meget gerne henvisning til godt sted i københavn?

Edited by mizzCut
Link to comment
Share on other sites

Jeg træner i The Gym sammen med en række andre mol'ere. Jeg har trænet i fitnessDK nørrebro førhen og jeg har på ingen måde fortrudt mit skift; the gym tilbyder langt mere kompetent hjælp og har kvalitetsudstyr samt en virkelig god atmosfære. Hvis du går og tænker på at benytte personlig træning ville jeg klart smutte i the gym - de tilbyder længder bedre personlig træning end i de kommercielle centre og de har rigeligt med tid at bruge på dig (du skal ikke bare hurtigt igennem maskineriet).

Link to comment
Share on other sites

Og hvor i København bor du? Det virker fjollet at anbefale et træningscenter på Amager, hvis du nu bor i Husum eller whatever...

Men altså, jeg træner både i Fitness.dk på Nygaardsvej og i Temple Gym på Islands Brygge (det der hed City Fitness indtil for et par dage siden), og jeg kan sagtens anbefale begge dele. Temple gym er i mine øjne mange gange federe, men det skal nu ikke komme Nygårdsvej til last, da jeg synes, det er et ganske udmærket center. Standarden på PT begge steder vil jeg ikke udtale mig om, men jeg kan forestille mig, at den er lav begge steder.

Link to comment
Share on other sites

Det virker til the gym skal afprøves, er stadig lidt ked af der ingen hold er, men eftersom jeg stort set aldrig har trænet i et fitnesscenter ved jeg jo egentlig ikke om jeg vil benytte det særligt meget så det ville jo også være tosset at afskrive et center på det grundlag og stedet bliver jo pænt omtalt rundt omkring..

Jeg leder efter et center i københavn, med det mener jeg i storkøbenhavn altså k, v, ø, n, s, osv. Jeg bor pt selv på østerbro, men er ikke afvisende overfor at skulle "helt ind" til byen eller til ama'r eller..

Mine egne krav til center? Jamen jeg har jo ikke rigtigt nogen udfra det faktum at jeg ikke har trænet vægte før og derfor ikke er helt klar over hvad jeg kan forvente. Netop derfor jeg oprettede tråden for at høre hvad I andre garvede vægter og sætter pris på. Jeg har "selvfølgelig" en forventning om at stedet skal ha en god atmosfære - jeg vil gerne føle jeg får en god vejledning, at jeg føler dem der skal vejlede og instruere mig ved hvad de laver. Jeg regner med der er mere end ét toilet og én bruser og at prisen svarer til det produkt man får. Jeg synes umiddelbart der er stort forskel på priserne når jeg kigger på de forskellige hjemmesider, men om det også i virkeligheden betyder forskel på niveau og kvalitet er jo så et godt spørgsmål.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share