tage på i vægt


Guest slettet_190112
 Share

Recommended Posts

Snack før morgenmad: 4 flødeboller, ½ liter sødmælk.

Morgenmad: 5 stk franskbrød med nutella.

Snack efter Morgenmad: ½ plade marabou, ½ liter sødmælk.

Snack før middagsmad: 4 stk Toastbrød med fed ost og marmelade.

Middagsmad: det sidste af din marabou, hvis du ikk allerede har spist denne. Hvis du har spist den, så GOOD JOB! og så slapper du bare af så meget du kan, prøv at undgå at gøre andet end at skifte kanal på fjernsynet, alt andet ville brænde for mange kalorier af.

Snack før aftensmad: Åben en pose Stjernemix og spis denne.

Aftensmad: Det her er sikkert lidt forskelligt, men god dansk mad med fed sovs, det er en vinder + ½ liter sødmælk.

Dessert: 1 liter fløde is, denne tager kegler.

Og natmad kan du spise rester, selvom det selvfølgelig er skuffende hvis der er nogen. Hvis ikk, så henter du bare en liter fløde is mere.

Link to comment
Share on other sites

Snack før morgenmad: 4 flødeboller, ½ liter sødmælk.

Morgenmad: 5 stk franskbrød med nutella.

Snack efter Morgenmad: ½ plade marabou, ½ liter sødmælk.

Snack før middagsmad: 4 stk Toastbrød med fed ost og marmelade.

Middagsmad: det sidste af din marabou, hvis du ikk allerede har spist denne. Hvis du har spist den, så GOOD JOB! og så slapper du bare af så meget du kan, prøv at undgå at gøre andet end at skifte kanal på fjernsynet, alt andet ville brænde for mange kalorier af.

Snack før aftensmad: Åben en pose Stjernemix og spis denne.

Aftensmad: Det her er sikkert lidt forskelligt, men god dansk mad med fed sovs, det er en vinder + ½ liter sødmælk.

Dessert: 1 liter fløde is, denne tager kegler.

Og natmad kan du spise rester, selvom det selvfølgelig er skuffende hvis der er nogen. Hvis ikk, så henter du bare en liter fløde is mere.

HAHAHAHA RIGHT ON!!!!

Det mere seriøse går på, at 3 kg på en uge, lyder jo helt vildt.. Det vil i hvert fald ikke blive masse i form af muskler!!!!

Link to comment
Share on other sites

HAHAHAHA RIGHT ON!!!!

Det mere seriøse går på, at 3 kg på en uge, lyder jo helt vildt.. Det vil i hvert fald ikke blive masse i form af muskler!!!!

Glad you liked it :4thumbup:

Det går jeg så sandelig ikk ud fra er tilfældet her, det burde alle vide er umuligt.

Link to comment
Share on other sites

Snack før morgenmad: 4 flødeboller, ½ liter sødmælk.

Morgenmad: 5 stk franskbrød med nutella.

Snack efter Morgenmad: ½ plade marabou, ½ liter sødmælk.

Snack før middagsmad: 4 stk Toastbrød med fed ost og marmelade.

Middagsmad: det sidste af din marabou, hvis du ikk allerede har spist denne. Hvis du har spist den, så GOOD JOB! og så slapper du bare af så meget du kan, prøv at undgå at gøre andet end at skifte kanal på fjernsynet, alt andet ville brænde for mange kalorier af.

Snack før aftensmad: Åben en pose Stjernemix og spis denne.

Aftensmad: Det her er sikkert lidt forskelligt, men god dansk mad med fed sovs, det er en vinder + ½ liter sødmælk.

Dessert: 1 liter fløde is, denne tager kegler.

Og natmad kan du spise rester, selvom det selvfølgelig er skuffende hvis der er nogen. Hvis ikk, så henter du bare en liter fløde is mere.

Super plan, men jeg må lige komme med nogle tillæggelser...

Frokosten er for splejset, hvis det skal batte, skal der her skydes en chinabox og en pizza ind :-)

Og aftensmaden må meget gerne indtages på McD, eller på en buffetrestaurant...

Gerne pizza hut hvor man kan få tag-selv-softice :D

Link to comment
Share on other sites

Super plan, men jeg må lige komme med nogle tillæggelser...

Frokosten er for splejset, hvis det skal batte, skal der her skydes en chinabox og en pizza ind :-)

Og aftensmaden må meget gerne indtages på McD, eller på en buffetrestaurant...

Gerne pizza hut hvor man kan få tag-selv-softice :D

Ja okay, kan godt se min er lidt splejset, men skal vi ikk kalde min for SU versionen af "spis dig tyk på 1 uge" :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Desuden skal I huske obligatoriske olivenolieshots (4cl) én gang i timen (24timer)! Da man selvfølgeligt ikke må strese sin søvnrytme (og derved forbrænde unødig energi) må man kompensere for den manglende indtagelse om natten, ved at indtage adskillige olivenolie shots, både når man står op og inden man går i seng.

Det vil give et indtag af 96cl (ca 800g) olivenolie på et døgn, svarende til et ekstra energiindtag på: 7200 kalorier!

Desuden virker det godt på afføringen...

Link to comment
Share on other sites

Desuden skal I huske obligatoriske olivenolieshots (4cl) én gang i timen (24timer)! Da man selvfølgeligt ikke må strese sin søvnrytme (og derved forbrænde unødig energi) må man kompensere for den manglende indtagelse om natten, ved at indtage adskillige olivenolie shots, både når man står op og inden man går i seng.

Det vil give et indtag af 96cl (ca 800g) olivenolie på et døgn, svarende til et ekstra energiindtag på: 7200 kalorier!

Desuden virker det godt på afføringen...

Fuck det en voldsom mængde kalorier.... OG FANDENS BILLIGT! DET er den nye SU-version! Min tidligere nævnte er hermed outdated, og Kongsfelt er forfatter og ejer (Og har derfor patent) på denne version. Så fremover når der skal indtages olivenolie bedes i sende en pb til Kongsfelt og spørge om lov først :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest bagster

bare så i ved det; det er fedt jeg skal tage på og ikke muskler da jeg selvfølgelig ved det er umuligt :), men min plan er: sødmælk, tandsmør og mayonaise.. med ellers tak for rådenen :) tror jeg hælder en masse olivenolie ud over min mad!

Link to comment
Share on other sites

Guest bagster

ellers må jeg ikke komme med til vandring i nogle bjerge i asien og har glædet mig helt vildt, men dem jeg skal rejse med vil ikke tage ansvaret for mig hvis jeg er undervægtig, ergo jeg skal nå en normalvægt!! :)

Link to comment
Share on other sites

ellers må jeg ikke komme med til vandring i nogle bjerge i asien og har glædet mig helt vildt, men dem jeg skal rejse med vil ikke tage ansvaret for mig hvis jeg er undervægtig, ergo jeg skal nå en normalvægt!! :)

Fuck, så er det bare at komme i gang!

Du har ikk tid til at skrive, SPIIIIS! æd alt og æd usundt :tongue:

Men husk nu at få ordentligt mad når du skal på vandring, ellers bliver du totalt ødelagt!

Link to comment
Share on other sites

ellers må jeg ikke komme med til vandring i nogle bjerge i asien og har glædet mig helt vildt, men dem jeg skal rejse med vil ikke tage ansvaret for mig hvis jeg er undervægtig, ergo jeg skal nå en normalvægt!! :)

Det lyder som et rigtigt dårligt udgangspunkt for en længerevarende vandretur... Men held og lykke.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share