Gået i stå i fremgang?


TheisKlinzingNielsen
 Share

Recommended Posts

Hej Folkens

Hvis man er gået i stå i sin træning, og ikke rigtigt man syntes at komme nogen vejne, hvad skal man så gøre. Jeg træner primært de tre store (squat, bænk, dødløft) for det meste 5x5 reps. på hver. Ud over det laver jeg noget for armene, curls, triceps push downs mm. Dog syntes jeg at min fremgang er stilnet lidt, nogle der kan hjælpe. Jeg prøver at variere min træning en gang imellem, måske skulle man prøve at tage en deload week, for at få kroppen til at restituere fuldstændigt?

Theis

Link to comment
Share on other sites

Hej Folkens

Hvis man er gået i stå i sin træning, og ikke rigtigt man syntes at komme nogen vejne, hvad skal man så gøre. Jeg træner primært de tre store (squat, bænk, dødløft) for det meste 5x5 reps. på hver. Ud over det laver jeg noget for armene, curls, triceps push downs mm. Dog syntes jeg at min fremgang er stilnet lidt, nogle der kan hjælpe. Jeg prøver at variere min træning en gang imellem, måske skulle man prøve at tage en deload week, for at få kroppen til at restituere fuldstændigt?

Theis

Hvad er din nuværende 5rm i squat, bænk, dødløft?

Hvad vejer du? Og højde?

Link to comment
Share on other sites

når du laver det samme altid, så vil kroppens respons også blive mindre.

prøv noget andet end 5 rep's set. prøv eks. 3 set x10-12 rep 3-5 øvelser i 8-12 uger.

der efter snup en sheiko.

og find så ud af hvad du så vil :-) efter en gennemgang af hvad du har trænet, hvordan mv. og hvad har resultatet af ovenstående været.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share