Jeg vil gerne have tydelige muskler!


mew4mikkel
 Share

Recommended Posts

Hej herinde..

Jeg er en fyr på 20 år, 196 cm høj og vejer lige i underkanten af de 80 kilo..

Jeg er meget spinkel af bygning, og jeg har stortset ingen tydlige muskler på kroppen, og det er jeg ufatteligt træt af..

Først lidt historie:

Da jeg var mindre, (en 13-16 år), var jeg overvægtig, og ikke særlig høj, derfor var jeg ked at at træne, da jeg var bange for at folk skulle grine af mig.. Men pludselig skød jeg i vejret, og mit fedt fordelte sig nærmest på kroppen.. Nu er det eneste fedt jeg har tilbage, lidt på brysterne og så en blævret mave..

Nu er jeg godt og grundigt træt af at skulle gå og gemme mig om sommeren, så nu vil jeg have nogle tydelige muskler på kroppen..

Jeg ved af erfaring fra lidt tidligere styrketræning at jeg har meget svært ved at tage på i muskler, og at de er meget svære for mig at få til at blive store..

Så her kommer mit spørgsmål:

Hvad kan jeg gøre for hurtigt at få en pæn mave og nogle faste tydelige muskler på bryst og arme?

Skal jeg tage et kosttilskud i form af protein pulver? Weight gainer? Eller hvad forslår i herinde?

På forhånd tak for hjælpen..

Mikkel..

Link to comment
Share on other sites

Det lyder som om du tror det er nemt for os andre at tage muskelvægt på. Det er det sjovt nok ikke, for så var der nok mange flere der rendte rundt og var lidt mere rippede!!!

Muskler kommer ikke af sig selv, og der skal typisk arbejdes rigtig hårdt for at få noget der bare ligner en attraktiv krop. Det er ikke noget der kommer bare fordi du begynder at spise lidt weightgainer.

Der skal trænes og trænes og så bagefter skal der trænes lidt mere.

Desuden er det så en go idé at få styr på hvad du kommer indenbords. Der er ingen der opnår fornuftige resultater på en pizza-diæt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share