svangsene


Guest slettet_190112
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg ville høre om der er nogen der har haft succes med Shockwave behandling, når der har været svangsenebetændelse dér, eller bare haft en irritation?

/Bagster

Jeg har gode erfaringer med behandling med shockbølger af betændelse i svangsene og hæl. Det tager tid, men vær tålmodig. Det kan ihvertfald ikke skade at give det et forsøg:)

Link to comment
Share on other sites

Guest bagster

Jeg har gode erfaringer med behandling med shockbølger af betændelse i svangsene og hæl. Det tager tid, men vær tålmodig. Det kan ihvertfald ikke skade at give det et forsøg:)

Det gør mig i hvert fald meget mere rolig :) Jeg får stress af at vente og ikke vide om der sker noget. Synes jeg bliver ved med at have ondt. Det eneste jeg laver er at går på arbejde hvor jeg er stillesiddende. Jeg dyrker intet ved siden af for at holde den så meget i ro som overhovedet muligt :)

Link to comment
Share on other sites

Det gør mig i hvert fald meget mere rolig :) Jeg får stress af at vente og ikke vide om der sker noget. Synes jeg bliver ved med at have ondt. Det eneste jeg laver er at går på arbejde hvor jeg er stillesiddende. Jeg dyrker intet ved siden af for at holde den så meget i ro som overhovedet muligt :)

Jeg er personligt ikke kommet helt over min skade i svangsene/hæl endnu, men kunne mærke en klar fremgang efter 4-5 ganges behandling. Så nu bliver der sparet lidt sammen, så jeg kan få de sidste behandlinger.:)

Og jeg kan godt følge dig i det du beskriver vedr. tålmodighed osv., det er mega frustrerende at man ikke bare kan få det ordnet, så man kan komme videre. Hehe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share