Madplan / ugeplan for at tabe 5 kg. om måneden


morten88
 Share

Recommended Posts

Hej :)

Jeg er en ung pige på snart 17 som har besluttet sig for at starte med at tabe mig. Jeg har planer om at tabe 5 kg. om måneden i stedet for at sætte sig et fast mål som f.eks 15 kg. Så synes jeg det er lettere at det skal være et mål med 5 kg. om måneden men mangle en kostplan som siger hvad jeg skal indtage hver eneste dag som jeg så kan følge de 4 uger om måneden :)

Morgenmad :

En Jordbær Smoothie

Middagsmad :

Rugbrøds mad med tun

Aftensmad :

Købe lasagne. Men ikke noget jeg plejer :)

Og så har jeg drukket en del smoothies ved siden af i dag. Men kunne godt bruge en kostplan som jeg har skrevet så jeg kan få lidt mere fast føde udover smoothies ned :)

Har planer om at starte med at cykle 12 km. Hver dag. som motions træning.

Link to comment
Share on other sites

Du spiser ingen mellemmåltider overhovedet?

Du mangler at spise noget mere grønt...

Det hjælper os ikke ret meget at du skriver lasagne på dit kostplanseksempel hvis det ikke er noget du plejer at spise.. Så skriv dog hellere noget du plejer at spise? hehe

Æd noget frugt og grønt imellem måltiderne.. Og få noget mere solidt til morgenmaden.

Undgå de der færdiglavede ting som lasagnen.. Følg tallerkenmodellen, hvis du ikke kender den så gør google det..

Og tæl kalorier for det er seriøst det der gør størst underværker..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share