Fedtforbrænding


RorschachDK
 Share

Recommended Posts

hej..jeg er netop startet på en slankekur for lidt over en uge siden og har da også tabt mig 3,5 kg...men vil gerne forbrænde flere kalorier..jeg har indtil videre cyklet og er startet lidt på løb, men har måtte tage en pause fra løb da mine ben ikke lige kunne følge med endnu...jeg overvejer da om en romaskine er en god måde at forbrænde kalorier på?..har i evt andre forslag til hvordan eller hvad jeg burde træne for at forbrænde så mange kalorier som muligt?

på forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

hej..jeg er netop startet på en slankekur for lidt over en uge siden og har da også tabt mig 3,5 kg...men vil gerne forbrænde flere kalorier..jeg har indtil videre cyklet og er startet lidt på løb, men har måtte tage en pause fra løb da mine ben ikke lige kunne følge med endnu...jeg overvejer da om en romaskine er en god måde at forbrænde kalorier på?..har i evt andre forslag til hvordan eller hvad jeg burde træne for at forbrænde så mange kalorier som muligt?

på forhånd tak.

3,5 kg på lidt over en uge, og du vil gerne forbrænde endnu flere kalorier?!? Sørg nu for at dit vægttab ikke bliver for voldsomt, da du risikerer at miste muskelmasse hvis du går for hurtigt frem. Romaskine er en udmærket træningsform, idet den ud over kardiovaskulær træning også træner dine muskler. Det kan dog hurtigt blive ret så monotomt efter min mening. Den træningsform, der giver det mest effektive resultat for mig, er cykling. Den er tilmed relativ skånsom, hvis du ikke er vant til at træne.

Held og lykke.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share