FatBoys Log


FatBoy
 Share

Recommended Posts

Jeg er lige begyndt at træne igen for ca. en uge siden efter en lang pause pga. knæ problemer og blev opereret for 8 uger siden, jeg har stadig problemer med knæet men håber en fysioterapeut kan få styr på det over den næste måned til halvanden..

Her i starten står den mest på diæt og cardio, da jeg kun går efter vægt tab, da jeg vil ned i en ordenlig vægt for derefter at fokusere på at træne mig op til en Ironman.

Men regner ikke med at smide de 30 kg bliver noget problem i forhold til at holde min makker T i ørene og lære ham at kører op af bakker.. sigh! :w00t:

Stats

Alder: 33 år.

Højde: 182 cm.

vægt: 119,9 kg.

De første delmål!

110kg

105kg

100kg

95kg

90kg

Edited by FatBoy
Link to comment
Share on other sites

Velkommen til manden med Danmarks største lægmuskler! :tongue:

Fatboy er min træningsmakker til Ironman. Han skal holde mig i ørene og lære mig at køre opad bakker. :tongue:

Nægter at tage det kæmpe arbejde at lære dig at kører op af bakker!! :nonono:

Fedt med log Kenni!! Håber alt vel.. :)

Hey Lasse, tak for velkomsten! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg formoder det er en kommafejl, ellers skal du dælme have indstillet dit pulsur ordentligt. :tongue:

Uret er indstillet som det skal, snakker heller ikke om en hygge tur.Det er en tur på tom mave og ok høj puls, da jeg vejer 120 kg og min form er elendig, eftersom at jeg har siddet 100% stille pga. mit knæ helt tilbage fra før jul... Det tog 1 time og 12 min. Dog har jeg ikke kunnet lave en maks puls test, da jeg ikke kan give den fuld knald pga. mit knæ, men den skulle gerne være den samme som inden skaden.

Edited by FatBoy
Link to comment
Share on other sites

Uret er indstillet som det skal, snakker heller ikke om en hygge tur.Det er en tur på tom mave og ok høj puls, da jeg vejer 120 kg og min form er elendig, eftersom at jeg har siddet 100% stille pga. mit knæ helt tilbage fra før jul... Det tog 1 time og 12 min. Dog har jeg ikke kunnet lave en maks puls test, da jeg ikke kan give den fuld knald pga. mit knæ, men den skulle gerne være den samme som inden skaden.

Derfor forbrænder du stadig ikke i nærheden af 1000 kalorier på en 7 kms gåtur. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share