Fedt-tab..


Jebisan
 Share

Recommended Posts

Hejsa

- Jeg er en spinkel dreng på 15 år som gerne vil have nogle muskler frem :bigsmile:

Min højde er 168cm og vægten er på 52kg. Når jeg tjekker min BMI er viser den at jeg er undervægtig, men jeg har stadig deller og fedt omkring maven. Jeg vil gerne have det trænet væk. Jeg er lige begyndt på at tage armbøjninger, mavebøjninger og rygbøjninger dagligt og det er intet problem :tongue:

- Er der nogle specielle øvelser eller kondtionstræninger jeg skulle prøve for at få fedtet af maven?

btw. Så prøver jeg ogs lige at få skaffet sixpack, bare for sjovs skyld :smile:

Edited by Jebisan
Link to comment
Share on other sites

Hejsa

- Jeg er en spinkel dreng på 15 år som gerne vil have nogle muskler frem :bigsmile:

Min højde er 168cm og vægten er på 52kg. Når jeg tjekker min BMI er viser den at jeg er undervægtig, men jeg har stadig deller og fedt omkring maven. Jeg vil gerne have det trænet væk. Jeg er lige begyndt på at tage armbøjninger, mavebøjninger og rygbøjninger dagligt og det er intet problem :tongue:

- Er der nogle specielle øvelser eller kondtionstræninger jeg skulle prøve for at få fedtet af maven?

btw. Så prøver jeg ogs lige at få skaffet sixpack, bare for sjovs skyld :smile:

Jeg ville sørge for ikke at tabe mig hvis jeg var dig, og forsøge at tage nogle kilo på i form af muskler. Hvis du vil have bedst udbytte af din 'styrketræning', så ville jeg anbefale dig at melde dig ind i et fitness center, hvor du har adgang til maskiner, der sørger for at du udfører dine øvelser korrekt så du undgår skader eller manglende resultater.

Du kan desværre ikke punkttræne din mave med konditionstræning. Konditionstræningen kan du også få allround i et fitnesscenter, ellers så er en rask løbe- eller cykeltur jo aldrig af vejen. Så længe du får pulsen op og sved på panden, gerne i min. 30min, så er du på rette vej.

Husk at det også er kosten, der spiller en stor rolle på din muskelopbygning, så vær opmærksom på at du får nok proteiner, mindst 1gram pr kilo kropsvægt. Og sørg for at være i overskud kaloriemæssigt, ellers kan du ikke opbygge muskler.

Og sørg for generelt at spise sundt, dvs grønsager, fuldkorn, magert kød osv.

Held og lykke :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share