hvor lang tid og hvilket program?


troels92
 Share

Recommended Posts

Hey

har lige oprettet denne her profil, pga. jeg har et par spørgsmål vedrørende et emne jeg allerede har læst lidt om ;) jeg er snart 18 og mangler 1 år på gymnasiet. Men efter det vil jeg gerne i flåden og når jeg har været der lidt tid vil jeg gerne prøve mig med frømands uddannelsen ;), men jeg ved ikke helt hvor lang tid det vil tage at træne op til det, eller hvilket program jeg skal bruge :S . Jeg ved heller ikke om jeg skal starte i træningscenter, eller om jeg skal holde mig til de vægte jeg har hjemme(ca 60kg vægte med bænk og diverse stænger). For tiden bruger jeg dette program:

mandag: starter med 10 mins spinning, bænkpres 3x12 med med 60 kg, 3x12 dips(kun med kropsvægt), 3x12 bend-over-rows(med 35kg vægt), 3x12 curls med 30kg, 3x12 militarypress 20kg og så ustrækning

tirsdag: mavebøjninger med 10 kg vægt(holdt over hovedet på skrå bænk 45 grader) både skrå og lige mavemuskler, rygbøjninger med 10 kg vægt på buk+ stående rygøvelser med 35kg vægt

+ 3x 18km cykling hver uge

det er hvad mit program består af pt. men skal jeg investere i flere vægt skiver?

er min opbygning af programmet forkert?

og hvor mange måneder skal jeg forresten træne for at kunnet klarer optagelsesåprøven i frømandskorpset :)? der står noget med man skal kunne svømme 25-50 meter under vand, er det med eller uden svømmefødder? og hvordan træner man sig bedst op til det :)?

håber i har nogle meninger om det :)

Edited by troels92
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share