Garmin training center


hyldig
 Share

Recommended Posts

Jeg har fået en forerunner 405 og vil gerne igang med at planlægge træningsturer via garmin training center. Men jeg kan ikke finde ud af at komme igang. Findes der en guide til at komme igang? Kan man f.eks. lave ruter på forhånd og så bruge GPS'en til at finde rundt på turen? Findes der ikke nogle på forhånd forslag til at træne op til marathon o.l.?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg har også været inde på Sporttracks men det synes jeg er lige så ulogisk at komme igang med.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fået en forerunner 405 og vil gerne igang med at planlægge træningsturer via garmin training center. Men jeg kan ikke finde ud af at komme igang. Findes der en guide til at komme igang? Kan man f.eks. lave ruter på forhånd og så bruge GPS'en til at finde rundt på turen? Findes der ikke nogle på forhånd forslag til at træne op til marathon o.l.?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg har også været inde på Sporttracks men det synes jeg er lige så ulogisk at komme igang med.

Hvis jeg var dig ville jeg sælge uret utroligt billigt til mig, da du garanteret ikke bliver glad for det alligevel :)

Der burde vel ligge en manual inde på garmins side omkring brugen af uret går jeg ud fra?! Hvis du ikke gider rode med det kan du oprette dig på trainingpeaks.com. Er selv medlem og får lavet mine programmer derinde, og kommunikerer med min træner osv via sitet. Fungerer perfekt. og så er det gratis.

Nu er standard programmer ikke lige verdens fedeste ide efter min mening, men det kommer selvfølgelig også an på ens ambitioner...Ønsker man fx "bare" at GENNEMFØRE et marathon er det sikkert fint, men hvis man har ambitioner om en god tid, bør man planlægge sin træning individuelt :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share