Stofskifte - vægttab


Timi Ea
 Share

Recommended Posts

Jeg blev henvist til dette forum, da jeg søgte på stofskifte og vægttab.

En SOPHIATA startede et link og mange kommentarer efterfulgte.

Jeg kan ikke finde dette link, da det var her jeg også lige havde en kommentar. Mener, det er nogle år gammelt ... men grunden til at blive medlem herinde var, at jeg ikke gav Jer forskellige helt ret.

Mener, ud fra at kvinden indtog 1500 kalorier om dagen og ikke tabte sig, at hun skulle få målt sit stofskifte ... der var vist ingen der tilsluttede sig dette.

Er stofskiftet målt og ok ... ja, så må man gå en anden vej, men fordi man er motionsfreak, behøver det ikke at være eneste udvej.

Jeg er 53 i dag, l67 og har altid vejet 52 kg. ... og så skete det - PLUS 15 kg. Jeg har altid motioneret, spillet badminton, redet, svømmet, gået i motionscenter - alt sammen som hygge.

ELENDIGT STOFSKIFTE viste dit sig ... og kan jeg smide de 15 kg. ... NEJ, så jeg er pisse sur.

Min pointe var, I skulle have rådet denne kvinde til at få taget disse prøver.

Edited by Timi Ea
Link to comment
Share on other sites

Kan ikke lige huske at jeg har blendet mig i pågældende tråd. 1500kcal er ikke specielt meget, men stort set ingen kvinder formår at få en meget lavere fedtprocent på et så højt energi indtag.

Mvh Andreas

Må indrømme, at jeg ikke har så meget forstand på kcal eller hvordan man finder ud af, hvor meget der er i det forskellige mad.

Måske en rar ting, når man nu selv skal tabe sig.

Højt energi indtag?

Hilsen Timi Ea

Link to comment
Share on other sites

Må indrømme, at jeg ikke har så meget forstand på kcal eller hvordan man finder ud af, hvor meget der er i det forskellige mad.

Måske en rar ting, når man nu selv skal tabe sig.

Højt energi indtag?

Hilsen Timi Ea

De fitness piger jeg har talt med har typisk været nede omkring de 1000kcal, inden de blev tynde nok til scenen.

Mvh Andreas

Edited by AndreasH
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share