HJÆLP ! kosten :i


torresSss
 Share

Recommended Posts

Jeg vil anbefale at du lægger ud med nogle personlige oplysninger bl.a dit aktivitetsniveau så de kloge hoveder ud fra dem kan foreslå en fornuftig kost tilpasset dine behov :smile:

Fortæl hvad du er ude efter. Snakker vi inspiration til hoved-og mellemåltider, hvordan du skal tilpasse måltidet så du får den mængde kulhydrat, protein og fedt du skal bruge, og/eller vil du ind på kalorier?

Hvis du er mere specifik og smider lidt info ind er det lidt lettere at hjælpe :wink:

Link to comment
Share on other sites

jeg ønsker en som kan hjælpe med med kosten: hvad for noget mad jeg skal have til de forskellige måltider, og hvor mange protein, fedt og kalorier jeg skal have.

jeg stræber efter at få en veltrimmet krop, og så er kosten jo en meget vigtig del af det. så hvis der er en som kunne tænke sig at hjælpe mig i den rigtige retning i forhold til kosten, og måske også lidt motionen, så vil jeg være meget glad for det.

hvis der er en som gerne vil hjælpe mig, så kan i bare kontakte mig på denne her e-mail adresse: [email protected] for det er jo lidt nemmere at skrive over mail.

og så kan i få alle de informationer om mig, som i skal bruge.

hvis i har msn, så kan i bare tilføje mig fordi jeg har nemlig også selv msn (:

Link to comment
Share on other sites

jeg ønsker en som kan hjælpe med med kosten: hvad for noget mad jeg skal have til de forskellige måltider, og hvor mange protein, fedt og kalorier jeg skal have.

jeg stræber efter at få en veltrimmet krop, og så er kosten jo en meget vigtig del af det. så hvis der er en som kunne tænke sig at hjælpe mig i den rigtige retning i forhold til kosten, og måske også lidt motionen, så vil jeg være meget glad for det.

hvis der er en som gerne vil hjælpe mig, så kan i bare kontakte mig på denne her e-mail adresse: [email protected] for det er jo lidt nemmere at skrive over mail.

og så kan i få alle de informationer om mig, som i skal bruge.

hvis i har msn, så kan i bare tilføje mig fordi jeg har nemlig også selv msn (:

Det er dig der efterspøgere vores hjælp, nu må du lige komme ind kampen for med den holdning kommer du til at lede efter hjælp længe!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share