Gode tilbud på proteinbarer/drikke lige nu?


Morten Bak
 Share

Recommended Posts

Jeg håber ikke det er imod reglementet her (kunne jo tænkes at tiltrække reklame), men jeg skal finde noget simpelt og billigt til umiddelbart efter træning, og tåler ikke kakaomælk så godt. Hvis I kender til nogle gode tilbud lytter jeg gerne - evt. på PM.

Rugbrød og pålæg! (Uden pis)

Link to comment
Share on other sites

hvis du tænker mere i protein stads, så har netto ind i mellem noget forskelligt til langt under hvad jeg kan finde det til på nettet... og lad mig aflive alle dårlige rygter om proteindrik. jeg bruger valleprotein, har trænet to måneder og har på én uge taget 4 minutter af min 6 km med vægte, og der er INTET andet jeg har ændret...

og grunden til at valleprotein er god karma, er at det er opløseligt i vand, og da det meste af den menneskelige organisme består af vand, er det GOD karma...

Edited by hassen
Link to comment
Share on other sites

hvis du tænker mere i protein stads, så har netto ind i mellem noget forskelligt til langt under hvad jeg kan finde det til på nettet... og lad mig aflive alle dårlige rygter om proteindrik. jeg bruger valleprotein, har trænet to måneder og har på én uge taget 4 minutter af min 6 km med vægte, og der er INTET andet jeg har ændret...

og grunden til at valleprotein er god karma, er at det er opløseligt i vand, og da det meste af den menneskelige organisme består af vand, er det GOD karma...

Lol wat? Det proteinpulver Netto har koster 250 kr./kg. På nettet kan samme produkt findes til omkring 80 kr./kg

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

karma er godt xD (sry, gammelt udtryk

og ved ikke liiiiige hvilken netto i bruger, jeg har i høng fundet en 750 g til 149... og så skal jeg hverken betale forsendelse eller vente et halvt år på at intet kommer...

Men er en kilopris på 200,- god karma? Er det god kvali?

Edited by Diplodocus
Link to comment
Share on other sites

karma er godt xD (sry, gammelt udtryk

og ved ikke liiiiige hvilken netto i bruger, jeg har i høng fundet en 750 g til 149... og så skal jeg hverken betale forsendelse eller vente et halvt år på at intet kommer...

Lolzorz. Har du prøvet internettet før? 80 kr./kg eller små 200 kr./kg hvad skal man dog vælge...?

Link to comment
Share on other sites

uden at røbe navne, så er den jeg fandt i netto til149 den samme som mit motionscenter sælger til lige godt det dobbelte... jeg er laaaangt fra nok inde i det til virkelig at ville gøre mig klog på om det er det bedste, men så vidt jeg kan læse mig til, er det.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

tjek evt: "Slettet af Admin" der kan du læse lidt om emnet.

På den side er der sjovt nok kun produkter fra én forhandler...

Jeg bestilte i øvrigt 5 kg valleprotein (82%) fra England i mandags. Det kostede 63 kr/kg + 100 i forsendelse og jeg havde det om fredagen. Det er mindre end halvdelen af hvad jeg kan finde det til i Danmark.

Edited by Morten Z
Reklame
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

På den side er der sjovt nok kun produkter fra én forhandler...

Jeg bestilte i øvrigt 5 kg valleprotein (82%) fra England i mandags. Det kostede 63 kr/kg + 100 i forsendelse og jeg havde det om fredagen. Det er mindre end halvdelen af hvad jeg kan finde det til i Danmark.

Hvor er det købt? Kunne jeg godt være interesseret i! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share