Hvad f*nden er der med de knæ?


Apaturia
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg var til boksetræning igår, og efterfølgende har jeg haft en underlig fornemmelse i mine knæ..

Altså de føles "ømme", men det gør ikke ondt, men jeg kan godt mærke de er der når jeg bøjer i knæene.

Hvad dælen er det? må jeg godt træne eller hvordan?

Natalie

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er pga. træningen igår, så lige tag det bare med ro i første omgang, medmindre det er stor smerte vi snakker om. Det er ganske normalt at være øm dagen efter træning (DOMS).

Jeg vil dog ikke anbefale, at prøve på at træne det væk.

Som grundregel bør man altid lytte til sin krop. Altså hvis det går ondt, så bliv hjemme og slap af. Bliver det ved med at gøre ondt (flere uger), så søg læge.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er pga. træningen igår, så lige tag det bare med ro i første omgang, medmindre det er stor smerte vi snakker om. Det er ganske normalt at være øm dagen efter træning (DOMS).

Jeg vil dog ikke anbefale, at prøve på at træne det væk.

Som grundregel bør man altid lytte til sin krop. Altså hvis det går ondt, så bliv hjemme og slap af. Bliver det ved med at gøre ondt (flere uger), så søg læge.

Tak for dit svar :-) Det var ikke smerte, men bare en mærkelig form for "ømhed", har aldrig haft noget med mine knæ før, så det var bare underligt. Nu er der gået 2 dage, og de har det strålende igen, som om der ikke er sket noget.

Jeg har måske overanstrengt dem er noget i den stil. Jeg ved bare, at skulder, ryd og knæ skal man passe meget på, så derfor blev jeg nervøs.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share