D-vitamin


Torben F.
 Share

Recommended Posts

Jeg glemmer ofte at få spist D-vitamin når jeg er hjemme, og derfor har jeg sat et ekstra glas på mit kontor. D-vitamin skal jo spises sammen med et måltid, og da jeg ikke gider indtage det midt i frokoststuen, er det da smartest at indtage dem lige før, eller lige efter frokosten?

Egentligt samme med fiskeolie.

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

@ Zee - inde på arbejdet bliver jeg allerede set som en slags kostorakel, og gider ikke lave et statement ud af det. Kostorakal i relativ forstand, her forstået som at jeg ved der er noget der hedder omega 3 og 6, og at det er vigtigt at få nok af 3'eren!

Tak til T og -Elvirus-, jeg prøver at køre dem efter frokost.

Link to comment
Share on other sites

@ Zee - inde på arbejdet bliver jeg allerede set som en slags kostorakel, og gider ikke lave et statement ud af det. Kostorakal i relativ forstand, her forstået som at jeg ved der er noget der hedder omega 3 og 6, og at det er vigtigt at få nok af 3'eren!

Tak til T og -Elvirus-, jeg prøver at køre dem efter frokost.

En del har problemer med fiske-smags-opstød når de tager fiskeolie. Har man dette problem kan en hjælp være at indtage det midt i et måltid. Jeg har også hørt at det kan hjælpe at indtage det med noget varmt (fx en kop te), men om det har noget på sig ved jeg dog ikke.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share