Løb - Hvor tit kan man løbe og hvor langt kan man løbe


Harrypels
 Share

Løbevaner  

23 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hej alle på MOL

Jeg er en dreng på 15 år, der i øjeblikket er i gang med at tabe mig ved hjælp af løb og ændret kost (som jeg selv styrer efter min egen hårde viljestyrke :P )

Og med hensyn til det, vil jeg så spørge jer andre; hvordan er jeres løbervaner? og hvad er jeres bedste tips til vægt-tab?

Jeg spørger fordi, at jeg efter at have været inde på diverse sider har fundet frem til at det nok er bedst at styre sit/n vægttab/kur selv og selv bestemme hvor vidt man vil gå :=)

Jeg har planlagt at løbe 7 km 5 dage om ugen i den kommende uge ! Er det ansvarligt? Jeg er ret desperat efter at tabe mig! :/

Link to comment
Share on other sites

Det afhænger af hvem man er

Nogle kan få en overbelastning af at løbe 1km på under 4min

andre kan kan løbe utrolig tit og meget langt og i et højt tempo,uden at de bliver skadet af det(de har som oftest trænet i lang tid for at få en fysik der tillader det).

Hvis du ikke har løbet før skal du nok ikke lægge for hårdt ud, men nøjes med 2 ture om ugen.. og derfra arbejde dig op.

Både dette website og f.eks. loebesiden.dk(samt en lang række andre sites) har en række programmer der er nemme at følge, og masser af tips og tricks..

Og det med at løbe flere gange om ugen kan godt blive en fin ide.... Hvis du træner dig op til det, jeg gentager hvis du træner dig op til det.

Go fornøjelse og pas godt på dig selv

Link to comment
Share on other sites

Til dit spørgsmål om hvor ofte og hvor langt man kan løbe, så er der en eller anden tosse der har løbet 1 marathon om dagen i 1 år.

Hvem er det? Lyder spændende.

Jeg ved at stand-uperen Eddie Izzard uden nogen speciel form for indledende træning løb 6 maraton om ugen indtil han havde løbet 43 i alt. Hans tider var håbløse, hans negle faldt af på flere tæer og han havde et professionelt lægehold med hele vejen. Jeg tror ikke det er noget man skal anbefale til almindelige mennesker :)

Link to comment
Share on other sites

Hvem er det? Lyder spændende.

Jeg ved at stand-uperen Eddie Izzard uden nogen speciel form for indledende træning løb 6 maraton om ugen indtil han havde løbet 43 i alt. Hans tider var håbløse, hans negle faldt af på flere tæer og han havde et professionelt lægehold med hele vejen. Jeg tror ikke det er noget man skal anbefale til almindelige mennesker :)

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/vanvittigt-loeb-365-maraton-paa-365-dage

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share