Muskelopbygning


unknownX
 Share

Recommended Posts

Hej er for 3½ måned siden begyndt at styrketræne og kan godt begynde at se forskel på min krop og styrke men vil gerne prøve en form for noget muskel opbyggende pulver eller kapsler, har prøvet mærket Nitrix men jeg syntes ikke det hjælper så godt som jeg vil have det.

så kiggede lidt på google og fandt det her http://www.probolan50.dk/index.php

Men er ikke helt sikker på om hjemmesiden er sikker så vil hører om der er nogle andre der har bestilt derfra eller ved noget om det??

Evt... forslag til noget andet godt som hjælper hurtigt på muskel massen(:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det er slet ikke noget begyndere skal eksperimentere med. Begyndere kan ofte alligevel flerdoble deres styrke på relativ kort tid. Det vil af samme grund være ganske overflødigt, eksempelvis at tage hormoner. Men det vil så i modsætning til de andre produkter, rent faktisk have en målbar virkning.

I øvrigt er nævnte produkt svindel, af samme skuffe som massage apparater, O.l. Der blev/bliver lavet til folk der gerne vil tabe sig. De har begge det til fælles, at de absolut ikke virker. Det som derimod virker, er hård træning og masser af mad.

Link to comment
Share on other sites

Don't go there. Du ønsker ikke at bestille hormoner, fra et polsk firma. Ikke noget i mod polakker, men jeg tror at deres fødevarestyrelse ikke har nær så stramme krav som i DK (og kan dermed gøre det ulovligt at købe).

Og nej, der er ikke nogen hurtig måde at gøre det på. Den bedste måde at forbedre det på, er højst sandsynligt gennem din kost, som er forkert.

Kombinationen af den rette træning og kost giver bedre og blivende resultater. Dvs. masser af varieret kost delt op på mange måltider i løbet af dagen, indtagelse af protein med essentielle aminosyrer en time før og lige efter træningen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share