Sælges: 6 mdrs. gavekort Fitness World inkl. Wellness (1100 kr)


emger
 Share

Recommended Posts

Jeg sælger et gavekort til 6 mdrs. fri fitness, inkl. adgang til wellness, hos Fitness World.

Gavekortet gælder over hele landet.

Jeg foretrækker afhentning/levering i/nær Aalborg.

Kortet har en minimums værdi af 6x229 + 6x50 = 1674 kr, plus gratis oprettelse (værdi 299).

Sammenlignes med kontant medlemsskab for 6 mdr., da er besparelsen endnu større, idet det koster 1.899 inkl. Wellness, dertil oprettelse 299 kr.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sælger et gavekort til 6 mdrs. fri fitness, inkl. adgang til wellness, hos Fitness World.

Gavekortet gælder over hele landet.

Jeg foretrækker afhentning/levering i/nær Aalborg.

Kortet har en minimums værdi af 6x229 + 6x50 = 1674 kr, plus gratis oprettelse (værdi 299).

Sammenlignes med kontant medlemsskab for 6 mdr., da er besparelsen endnu større, idet det koster 1.899 inkl. Wellness, dertil oprettelse 299 kr.

Hvornår udløber det? og kan man frit vælge en fitness world fra hele landet?

Link to comment
Share on other sites

Hvornår udløber det? og kan man frit vælge en fitness world fra hele landet?

Det er udstedt 1/2-2010 og har påtrykt gyldighed i to år; altså skal medlemskabet påbegyndes senest d. 1. februar 2012. Er man lidt frisk, så er alle gavekort per lov gyldige i fem år, og med den i baglommen frem til 1. februar 2015.

Det kan anvendes i samtlige centre over hele landet, og når du har oprettet medlemskabet kan dette også anvendes i alle centre.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share