Ingen appetit pga solen


mxo
 Share

Recommended Posts

Er der andre end mig der mister appetiten i det her vejr, jeg har ikke lyst til mad hverken om morgenen eller aftenen jeg har kun lyst til at drikke en masse vand og pepsi max, hvorfor mister man appetiten når solen skinner? igår spiste jeg ikke noget hele dagen men om aftenen kedede jeg mig så pressede alligevel 2 rugfler ned, jeg kan mærke det samme gælder idag klokken er snart 16 og er stadig ikke sulten selvom jeg intet har spist hmm..

Link to comment
Share on other sites

Er der andre end mig der mister appetiten i det her vejr, jeg har ikke lyst til mad hverken om morgenen eller aftenen jeg har kun lyst til at drikke en masse vand og pepsi max, hvorfor mister man appetiten når solen skinner? igår spiste jeg ikke noget hele dagen men om aftenen kedede jeg mig så pressede alligevel 2 rugfler ned, jeg kan mærke det samme gælder idag klokken er snart 16 og er stadig ikke sulten selvom jeg intet har spist hmm..

Hvorfor man ikke er sulten, det ved jeg ikke?

Men det at spise, det handler da ikke om man er sulten eller ej, det er bare noget der skal gøres. Sådan er det ihvertfald i min verden. At spise hvad man har brug for ikke mere eller mindre, er ikke altid lige sjovt, men det skal gøre. Om så man ikke føler sult, man er ked af det eller det ene eller det andet. Det er bare noget, der skal overståes. Undskyld hvis jeg lyder hård, det er ikke meningen, men det provokere mig bare, det med at man ikke får spist, bare fordi man ikke er sulten.

Se at få spist noget ordenligt mad (reglmæssigt), trods det ikke altid er lige det, man har lyst til. :4mewantfood:

Håber da, du snart får appetitten tilbage, og fortsat god solskinsdag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share