Kostplan - vægttab


Sørine
 Share

Recommended Posts

Hej :)

Jeg hedder Sørine og er 19år, og er så småt gået igang med et af trænings-programmerne herinde fra, og indtil videre fungerer det fint, men jeg har behov for en "madplan", så jeg kan kontrollere det jeg spiser, så det passer med min træning.

Jeg vil gerne tabe mig 10kg. godt og vel, så sammen med træning, vil jeg gerne tabe mig hurtigt - men ikke så jeg bliver syg og gerne få en kostplan jeg kan følge efter. Er der nogen der har en idé om hvordan man sammensætter sådan en, så vil jeg meget gerne høre fra jer :)

Btw. jeg tror jeg locker meget væske i kroppen, specielt i benene, nogen siger man skal drikke mere for at fjerne det. Hvad siger i?

Ville være super hvis i kunne hjælpe mig,

knus :)

Link to comment
Share on other sites

Hej Sørine :D

Jeg er selv stor fan af madlog.dk, det er en billig og utrolig overskuelig side til at holde styr på dit kalorie indtag og vægttab. Her på motion-online kan du jo regne dit kalorie forbrug ud og også finde ud af hvor meget dit kalorieindtag skal ligge på for at tabe dig det ønskede.

Hvis du har brug for lidt inspiration til en madplan kan jeg foreslå Bitz store kur fra go.tv2.dk. Det er en let madplan uden for mange besværlige opskrifter og frokost retterne er lette at tage med på arbejde eller i skole. Madplanen har et kalorieindtag på ca. 1200 kcal om dagen.

Held og lykke med vægttabet

Hilsen Emma :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share