Urin lugter af sukker


Kvik80
 Share

Recommended Posts

Jeg har erfaret at min urin (typisk morgenurin)

lugter stærkt af sukker hvis jeg en enkelt gang aftenen før har spist en pose slik (typisk vingummi/lakrids)

Hvad kan grunden være til det?

Jeg lever til daglig overdrevent sundt. Både hvad angår kost /motion

Link to comment
Share on other sites

Jeg har erfaret at min urin (typisk morgenurin)

lugter stærkt af sukker hvis jeg en enkelt gang aftenen før har spist en pose slik (typisk vingummi/lakrids)

Hvad kan grunden være til det?

Jeg lever til daglig overdrevent sundt. Både hvad angår kost /motion

Hvis der virkeligt ér sukker i urinen, tror jeg altså ikke det er et godt tegn.

Sukker er så anvendeligt i kroppen, at det aldrig bør blive udskilt. Så der må være noget galt. Hvis det fortsætter, synes jeg du skal til lægen og checkes for ting som sukkersyge.

Edited by Droopy
Link to comment
Share on other sites

Det kunne meget vel være diabetes - men det kan garanteret også være en masse andet.

I gamle dage smagte lægerne på patientens urin for at undersøge det. I dag er de heldigvis for dem fri for dén pligt.

Få en læge til at se på det.

Link to comment
Share on other sites

Det er dog federe at skrive at ens urin lugter af sukker i stedet for "Min urin lugter ikke af noget!! Fuck!!"

PS:

Trådstarter:

Jeg tror du bilder dig en masse ting ind.

Altså. Jeg tror på at hans pis lugter anderledes, dagen efter en pose slik. Men det lugter ikke af sukker.

Der er masser af andre ting i vingummi (farve og smag) der kan lugte.

Mit pis lugter også af hallertau søndag formiddag.

Link to comment
Share on other sites

Det kunne måske også være en infektion. Prøv at få drukket rigeligt med mængder af vand. Jeg ved ikke med diabetes, men hvis du spiser sundt til dagligt virker det usandsynligt.

Jeg har også forskellige udslag af urinlugt/farve hvis jeg har spist eller drukket noget bestemt. Dog har jeg ikke prøvet at have en "sødligt" lugtende urin.

Link to comment
Share on other sites

Det kan være mange ting, og det kan være praktisk talt ingenting. Bare Kvik tager til lægen med det.

Når (hvide) asparges kan ændre lugten af urinen, er der sikkert også andre ting, der kan, men det er vigtigt ikke at begynde at argumentere med sig selv, om det nu er værd at tage til lægen over.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share