Fridyrkningnne


kesse
 Share

Recommended Posts

Hej

jeg kunne godt tænke mig at lære at fridyrke, lidt i min fritid sammen med en af mine venner :)

Er der nogle som har et par tips til at nogle øvelser, ikke mentalt, det har vi styr på ;) Men mere nogle selve øvelser til at holde vejret ?

Link to comment
Share on other sites

Hej

jeg kunne godt tænke mig at lære at fridyrke, lidt i min fritid sammen med en af mine venner :)

Er der nogle som har et par tips til at nogle øvelser, ikke mentalt, det har vi styr på ;) Men mere nogle selve øvelser til at holde vejret ?

Fedt projekt :4thumbup:

Mit bedste råd er at melde jer ind i en fridykkerklub. Fridykning kræver træning og er ikke en ufarlig sport, hvis man ikke kender de fysiske love omkring dykning.

Ved ikke hvor i landet I kommer fra, men der er både fridykkerklubber og kurser rundt omkring i landet. Stig Åvall Severinsen er 4-dobbelt verdensmester og er ubeskriveligt hård. Han holder kurser af og til. Find mere på hans hjemmeside: http://blueconsult.biz/?page_id=341

God fornøjelse :superman:

Link to comment
Share on other sites

Fedt projekt :4thumbup:

Mit bedste råd er at melde jer ind i en fridykkerklub. Fridykning kræver træning og er ikke en ufarlig sport, hvis man ikke kender de fysiske love omkring dykning.

Ved ikke hvor i landet I kommer fra, men der er både fridykkerklubber og kurser rundt omkring i landet. Stig Åvall Severinsen er 4-dobbelt verdensmester og er ubeskriveligt hård. Han holder kurser af og til. Find mere på hans hjemmeside: http://blueconsult.biz/?page_id=341

God fornøjelse :superman:

ved du, hvornår han startede med at gøre det ? jeg har trænet min vejrtrækning i lige omkring 5uger ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er aktiv fridykker i Kbh fridykkerklub, der tilbydes pt træning i usg i København, kbh fridykkerklub samt Århus fridykkerklub.

Der afholdes af og til kurser, tjek undervandsitetet, timmo jattu de afholder kurser.

The manual of freediving er en god bog.

Tænk jer om når i leger med at holde vejret under vand, det kan være farligt og jeg vil ikke anbefale jer det uden en eller anden form for introduktion til det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share