kostplan "Bodybuilding"


Dennis1992
 Share

Recommended Posts

Hej MOL.

Jeg har i 2 års tid holdt mig, til at spise 6 måltider om dagen, men uden rigtig, at gå så meget i dybden med hvad jeg spiste, det laver jeg så om på nu!

jeg har lavet en kostplan, med nogle andre, oppe fra mit træningscenter af, og ville egentlig bare høre, hvad i synes om det, om jeg evt. mangler noget?

07:00 100g havregryn med letmælk

09:00 125g pasta 100g kylling 40g blandede grøntsager

12:00 125g ris 100g oksekød 40g blandede grøntsager

14:00 125g kartofler 100g tun 40g blandede grøntsager

17:00 125g pasta 100g kylling 40g blandede grøntsager

20:00 125g ris 100g oksekød 40g blandede grøntsager

22:00 125g kartofler 100g tun 40g blandede grøntsager

og så omkring 4 liter vand om dagen.

ca 3800 kcal.

18 år

183 cm

76kg

Link to comment
Share on other sites

formålet med kosten er at tage på?? og måltiderne tilsammen giver 3800 kcal, hvilket er 400 kcal mere ene jeg skal have for at hole min vægt.

hvorfor vil du sætte måltiderne sammen, for jo regelig mad, for at tage på, og då er det da også bedre at sprede måkltiderne så meget som muligt, istedet for få store portioner ?

Link to comment
Share on other sites

formålet med kosten er at tage på?? og måltiderne tilsammen giver 3800 kcal, hvilket er 400 kcal mere ene jeg skal have for at hole min vægt.

hvorfor vil du sætte måltiderne sammen, for jo regelig mad, for at tage på, og då er det da også bedre at sprede måkltiderne så meget som muligt, istedet for få store portioner ?

Hvordan du spiser din mad er fuldstændig lige meget, hvis dit mål er at tage på. Der er noget optimering omkring kosten omkring træning, man kan diskutere, men ellers betyder det altså ikke det store om du spiser 3 eller 6 gange. Du skal gøre det der er nemmest og mest behageligt for dig.

Noget helt andet er at 400 kalorier ekstra om dagen kommer du altså ikke ret langt med.

Hvordan ser din træning ud?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share