Morgenmad


ibroken
 Share

Recommended Posts

Lige p.t. spiser jeg til morgen 500ml sødmælk blendet med 2 scoops Truemass og 100g havregryn.

Det er ikke lige det bedste måltid at starte ens dag med. Men det svarer derimod til cirka 1000kcal.

Jeg skal bruge noget alternativt, der kan måle sig til cirka 7-800kcal og som man nemt kan forberede og spise om morgenen.

Har I nogle anbefalinger? Jeg har tænkt på æg, men der er ikke nok energiindhold i det.

Tak på forhånd.

Link to comment
Share on other sites

2 gode skiver rugbrød (200 gram = 440 kcal) med 3-4 æg (200 gram = 300 kcal) æg (scrambled eller spejlede) - drik mælk til. Alternativt kan du læsse godt med fedtfattig ost på den ene rugbrødsmad, der er også knald på både kalorier og protein.

En stor portion havregryn på mælk (100 gram havregryn = 340 kcal, ½ liter skummet el. letmælk = 175 / 250 kcal), sødet med tørret frugt (cirka 450 kcal pr. 100 gram).

En skive rugbrød (100 gram = 220 kcal) med 50 gram ost 30+ (cirka 130 kcal), en smoothie på 300 gram skyr (50 kcal pr. 100 gram, men 10-12 gram protein = 150 kcal), en banan (cirka 100 kcal) og 250 gram frosne bær (cirka 130 kcal).

Gid jeg skulle spise så meget. Suk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share