Gymnastik træning (KBH området)


fenger
 Share

Recommended Posts

Hey Folks.

Jeg har det seneste års tid bevæget mig mere og mere over mod ren redskabsgymnastik(primært i ringe) og kropsvægtstræning i form af håndstands træning, planche, bodylevers etc.

Jeg savner dog noget feedback fra kompetente folk, og generelt at træne et hvor der er mulighed for at udføre diverse gymnastikøvelser og hvor der hænger ringe i loftet(essentielt).

Jeg er netop flyttet til Nørrebro KBH og vil derfor høre om der er nogen MOL'ere der har kendskab til gymnastikklubber i området hvor der er mulighed for 'voksen-amatør hold', eller i det mindste hvor der er "Open Gym" som kan benyttes af medlemmer.?

Jeg har tidligere benyttet forskellige Crossfitklubbers udstyr, men ville foretrække at træne et sted hvor der er deciderede gymnaster tilknyttet.

Håber der er nogle der har nogle erfaringer..?

På forhånd tak.

-Fenger

Link to comment
Share on other sites

Måske Gefions Senior-hygge-hold er passende? De holder til i Grøndalscentret i NV.

http://www.gymgefion.dk/

Jeg gik der en kort periode for et par år siden på et lille hold for voksne nybegyndere og andre der bare ville spring og lege lidt. Det var dog lidt spøjst da trænere netop var stoppet, for det var rimelig meget på egen hånd eller med assistance fra de mere erfarne.

Link to comment
Share on other sites

Måske Gefions Senior-hygge-hold er passende? De holder til i Grøndalscentret i NV.

http://www.gymgefion.dk/

Jeg gik der en kort periode for et par år siden på et lille hold for voksne nybegyndere og andre der bare ville spring og lege lidt. Det var dog lidt spøjst da trænere netop var stoppet, for det var rimelig meget på egen hånd eller med assistance fra de mere erfarne.

Holdet kører stadig, pt er vi 4-7 personer hver gang, så det er stille og roligt - og vi har en træner tilknyttet nu:) det er faktisk landsholdstræneren!

Vi træner mandag og onsdag, begge dage kl 19.30 - 21.00. Vi kører tre 'redskaber' hver gang, henholdsvis gulv, bensving, ringe og spring over hest, parallelle barer og reck. Vi har også fri træning lørdag.

Du skal være velkommen til at komme forbi og være med en dag, det er gratis at prøve.

- Mads

Edit: Vil også lige sige at der både er erfarne gymnaster og nybegyndere på holdet, så det er et bredt spektrum.

Edited by MadsP.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share