Maveflæsket.


100%orange
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg er helt ny med forum-brug og sådan.. så jeg vil lægge ud med et spørgsmål.

Jeg træner jævnligt, 4-5 gange ugenligt og har ret godt styr på min krop efterhånden.

Jeg er startet med de mest synlige muskler for egen motivations skyld, men har trænet

hele kroppen selvfølgelig. Men der er jo min mave.. den er stadig lige i overkanten af bamset.

Jeg tror at jeg er nået til et oldgammelt fedtlag som er halvvejs umuligt at komme af med.

Er der nogen som har tips til at komme af med maveflæsket solvom jeg for tiden træner for at

øge muskelmassen? Og eller en effektiv måde at træne den fladere.. har ikke noget imod at have lidt pondus.

Håber jeg har gjort det rigtigt?! Og at nogen kan hjælpe =)

Link to comment
Share on other sites

det er desværre ikke muligt at ramme specifikke fedtdepoter forskellige steder på kroppen, det er kroppen selv som styrer hvornår den brænder fedt fra maven, så rådet må være hold et kalorieunderskud længe og du vil på et tidspunkt være sluppet af med maveflæsket.

Naturligvis kan du kan træne mavemusklerne hvilket nok godt kan have en opstrammende effekt så du fremstår mere slank, men det har ingen betydning for om maveflæsket forsvinder.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share