Fjeder til ophængning af sandsæk


Newcoma
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg har netop hængt en sandsæk op i loftet og har i samme forbindelse erhvervet mig denne fjeder. http://fightersport.dk/product/sandsaek-fjeder-2012/ som skal skåne loftet fra vibrationerne i sandsækken.

Jeg er bare i tvivl om hvor den skal sidde. Direkte i krogen i loftet eller nede ved kæderne der holder sandsækken?

Jeg er samtidig nødt til at få sandsækken lidt længere ned. Hvad er bedst. kroge, kæder eller karabinhager?

Mvh. Simon

Link to comment
Share on other sites

Det gør ingen forskel hvor du sætter den. Kæder er bedst, flere karabin hager sat sammen, vil gå op en gang imellem.

Jeg har ofte sat boksebolde op, og min erfaring er at det kun er et spørgsmål om tid, før de falder ned, medmindre man bruge 10 cm. stålbolte, og jernbane skinne tykkelse stål ophæng, der er ikke meget der kan tåle at blive rykket frem og tilbage så meget og så ofte.

Vær beredt på huller i loftet, før eller siden.......

Link to comment
Share on other sites

Det gør ingen forskel hvor du sætter den. Kæder er bedst, flere karabin hager sat sammen, vil gå op en gang imellem.

Jeg har ofte sat boksebolde op, og min erfaring er at det kun er et spørgsmål om tid, før de falder ned, medmindre man bruge 10 cm. stålbolte, og jernbane skinne tykkelse stål ophæng, der er ikke meget der kan tåle at blive rykket frem og tilbage så meget og så ofte.

Vær beredt på huller i loftet, før eller siden.......

Pis, nu har jeg jo lige købt den : ). Heldigvis kostede den ikke mere end 400,-

Nu må jeg på udkig efter en stående boksepude...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share