Brystmuskel træning.


Kevin1996
 Share

Recommended Posts

Hej jeg vil gerne i gang med at træne (lige i starten bare mine overarme, mavemuskler og brystkasse), men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal træne min brystkasse. Jeg har læst nogle tråde her inde, men kan bare ikke finde en direkte vej til at træne brystkassen, altså en træningsmetode til KUN at træne brystkassen, jeg ved heller ikke om der findes en.

Kan i hjælpe mig?

Mvh. Kevin Jensen

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til, jeg gætter på at moderatoren snart flytter din tråd til "Styrketræning".

Til dit spørgsmål:

Jeg regner med dit mål for træning er at se godt ud nøgen.

Først og fremmest er træning af overarme, mavemuskler og brystkasse (disko pump) en dårlig ide. Du skal som minimum have ryggen med ellers opstår der ubalance og du vil aldrig få en pæn figur uden at træne ryg.

Jeg kan afsløre at begge køn sætter stor pris på balder af stål og pæne markerede lår. Der er intet mere kikset end en fyr der er krumrygget fordi han kun træner bryst+biceps.

Når men tilbage til dit spørgsmål:

Den øvelse du leder efter er bænke pres, men jeg vil opfordre dig til at finde et program så du kommer ordentligt i gang.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig; begynd hellere med et helkropsprogram end med nogle specifikke muskelgrupper. Læs følgende artikel:

http://www.motion-online.dk/styrketraening/styrke_-_oevelser/essensen_af_et_godt_styrketraeningsprogram./

og sæt selv et par yderligere øvelser på programmet i forhold til bestemte muskler, du gerne vil fokusere på. På denne side:

http://exrx.net/Lists/WtMale.html

kan du klikke på bestemte kropsdele og se øvelser for disse. Held og lykke med træningen!

Hilsen Rasmus

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share