Hej alle sammen


MadMathias
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen.

Lige siden de små klasser har jeg altid været den overvægtige dreng i klassen. Og som tiden gik tog jeg mere og mere på. For et års tid siden fik jeg målt mig til at bestå af 31 kg fedt, og det ville jeg sætte en stopper for. Så jeg begyndte at styrketræne meget intenst for et års tid siden (starten af 9. Klasse), og har nu fået opbygget mig en masse muskelmasse. Mens det blev gjort, fik jeg på en eller anden måde også smidt 19 kg fedt, så jeg nu kun ligger på 12 kg (ca. 12 procent, da jeg vejer ca. 98 kg, hvor meget er muskel). Min store drøm er at komme ned på 8 procent fedt, så jeg ikke skal være bange for at smide trøjen, når jeg starter på min nye skole om 4 uger. For ca. 2 måneder siden begyndte jeg så at gå til kajak, og det er gået utrolig fint. Det tog 1,5 måneder at overstå instruktionsholdet. Efter det kom jeg på et konkurrence hold i 2 uger, hvor efter jeg rykkede op på talentholdet, og nu rotræner ca. 8-9 gange om ugen (+ styrketræning og en enkelt løbetur). Jeg spiser selvfølgelig en god og sund kost, og har ikke rørt alkohol det sidste år (droppede fester med klassen, for ikke at tage mere på).

Så nu er spørgsmålet. Vil jeg være i stand til at komme ned på 8 procent fedt på bare 4 uger? Eller skal der lidt mere til?

På forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share