Program med basisøvelser hjemme?


Fighter87
 Share

Recommended Posts

Jeg savner et program til hjemmetræning med basisøvelser, alt jeg har kunne finde er til kvinder og jeg er altså ikke ude på at få en smallere talje og løftet patværket :laugh: Det drejer sig for mit vedkommende ikke om at blive en stor pumpet bavian, men om at blive stærkere overall.

Før standard kommentaren med at jeg skal melde mig ind i mit lokale fitness center kommer, så har jeg netop meldt mig ud fordi min økonomi er så stram at jeg 2-lags toiletpapir pludselig er en luksusvare! :hmmm:

Jeg er ikke begynder mht træning, men jeg har kun været vant træning med udstyr i center og altså ikke basis -og gulvøvelser, så derfor søger jeg hjælp til et program :)

Link to comment
Share on other sites

løft en stor tung sten (ala dødløft). Tag den store tunge sten i favnen og squat ned (ala squat). Tag den store tunge sten og løft den op over hovedet (ala skulderpres) Læg dig ned på ryggen og løft den store tunge sten (ala bænkpres) Lav også lidt maveøvelser, så skulle den være klaret.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du intet udstyr har vil det være svært at lave et program eller træne balanceret.

Gudderman's løsning er en mulighed, i stedet for en sten kan du bruge stofsække "foret" med 2-3 sorte plastik sække, fyld sand i og du har dig en sandsæk der er rigtig god til træning. En anden og lidt hårdere løsning er en sæk med sten eller jord. lav en del sandsække med varierende vægt.

Note: HUSK: det er ulovlig at stjæle sand, sten eller jord fra strande/byggepladser eller andre frit tilgængelige områder, både offentlige og private.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share