HJÆLP overførsel af program til Polar RCX5 ?


Holm Hansen
 Share

Recommended Posts

det er nemt nok

vi tager den i punkt form, så har du en guide til næste gang

1. log in på ppt.com (polarpersonaltrainer.com)

2. gå til den dag du vil have træningen skal ligge (ikke at du nødvendigvis skal udføre den den dag)

3. venstre klik og vælg ny training target

4. indsæt din træning under phased target eller training target, alt efter hvordan din træning er

5. tryk save

6. start polar sync software

7. start sync på rcx5

8 nu overføres træningen, din computer spørger måske om du vil overføre på trods af at der intet nyt er fra uret, tryk ja

9. nu skulle der gerne stå x træninger overført til ur

10. run like you stole something

håber det er simpelt nok, ellers må du sige til så installere vi teamview og jeg viser det remote :)

Link to comment
Share on other sites

det er nemt nok

vi tager den i punkt form, så har du en guide til næste gang

1. log in på ppt.com (polarpersonaltrainer.com)

2. gå til den dag du vil have træningen skal ligge (ikke at du nødvendigvis skal udføre den den dag)

3. venstre klik og vælg ny training target

4. indsæt din træning under phased target eller training target, alt efter hvordan din træning er

5. tryk save

6. start polar sync software

7. start sync på rcx5

8 nu overføres træningen, din computer spørger måske om du vil overføre på trods af at der intet nyt er fra uret, tryk ja

9. nu skulle der gerne stå x træninger overført til ur

10. run like you stole something

håber det er simpelt nok, ellers må du sige til så installere vi teamview og jeg viser det remote :)

Ha ha mange tak.

Ja rigtig simpelt ..... det er nemlig lige sådan jeg gør punkt 9 sker bare ik?

Og der er intet program at se på mit ur? ( i så fald hvor skal det komme frem?) I hovede menue ik? :)

Tak fordi du tager dig tid

Mvh RR

Link to comment
Share on other sites

husker du at trykke save training på ppt.com?

har du opdateret websync til nyeste version?

prøvet og trykke sync en ekstra gang, altså så den bevidst bemærker at der ikke er noget nyt at flytte og alligevel trykke ja?

programmer kommer ind og ligge før data øverst i menuen

Har gjort alt du skriver men der er intet program at se på mit ur :( Har kunnet gøre det en gang før for længe siden, nu virker det bare ikke.

Inde i diray når man trykker på den træning så ser man det interval jeg har lavet. men oppe i højre hjørne af programmet er synkroniseringshjertet stadig rødt??? Men på min hovede side i toppen er den grøn... ?? Det tyder jo på den ikke kan finde programmet?

Har gemt det og det hele..... Ville heller ikke mene det skulle være så svært! :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share