designerprotein


kostmanden
 Share

Recommended Posts

hej med jer alle. kostmanden skal en tur til tyskland og hvorfor ikke købe kosttilskud der, hvis bare det ikke er skadeligt og selvfølgelig ikke indeholder anabolske steorider...men???

jeg vil købe følgende produkt indeholdende;; jeg er ikke god til tysk og har iøvrigt heller ikke forstand på kosttilskud, så før jeg kaster mig ud i et vildt indkøb, så prøv at kigge på nedenstående før jeg laver et fejlkøb.....er der noget mistænkelig???? :rolleyes:

Analyse - pro Portion 60 Gramm:

Eiweiß: 30 Gramm

Kohlenhydrate: 18 Gramm

Fett: 2 Gramm

Creatin-Monohydrat: 7 Gramm

Kcal.: 205

Zutaten:

Protein-/Aminosäurenformel(Lactalbumin, Milcheiweiß, Eialbumin, L-Glutaminpeptide, Taurin) Kohlenhydratmischung (Dextrose, Maltodextrin), 100% reines Creatin-Monohydrat, Vitamin- und Mineralstoffmischung - Mengenangaben bezogen auf 100 Gramm: Calcium 427mg, Phosphor 303mg, Kalium 246mg, Vitamin C 84mg, Natrium 83mg, Nicotinsäureamid 20mg, Magnesium 16mg, Vitamin E 13,5mg, Calcium D-Pantothenat 9mg,Vitamin B6 2mg, Vitamin B2 1,9mg, Vitamin B1 1,6mg, Folsäure 180,1mcg, Biotin 168mcg, Vitamin B12 5mcg, Farbstoff, Aroma(Beta Carotin), Süßstoffe(Cyclamat, Saccharin).

Link to comment
Share on other sites

Nææ - såmænd ikke noget mistænkeligt men jeg ville nu aldrig købe den type blandningsprodukter. Hvis du ønsker et proteintilskud lad os sige 3x dagligt (3x 30 gr.) så vil du samtidig få 21 gr kreatin og 3x daglig tilførelse af vitaminer og det er vist lige i overkanten. Så hold skæg og snot fra hinanden dvs proteinpulver, kreatin og vitaminpiller i hver sin bøtte så du kan doserer iht dine behov ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share