ÆG


Christian Nielsen
 Share

Recommended Posts

Hej!

Jeg gør ALT for at leve sundere, og det har også lykkedes.....tabt 11 kilo på 10 uger..

Nu har jeg fået et flip med at spise æggekage til aftensmad...men er det sundt...jeg mener har det et lavt kulhydrat indhold og højt med protein??

Det eneste der er i er æg, f.eks agurk og hamburgryg....

Nogen kloge hoveder derude?

Link to comment
Share on other sites

Har engang læst i I Form, at kvinder der spiser æg dagligt har 40% mindre risiko for at få brystkræft.

Men jeg kan godt se at du måske ikk' kan bruge det til så meget.

Nu skal man ikke tro på alt hvad man læser, og da slet ikke hvad der står i "I Form". 40% mindre risiko for brystkræft ved indtagelse af æg hver dag er en så betydningsfuld information at vi alle ville have hørt om den før hvis der var noget om snakken.

Link to comment
Share on other sites

Lee Haney udtalte engang, hvor en spurgte ham om hvorvidt smed blommerne væk når han spiste æg. Han svarede hertil; selvfølgelig ikke, der er vel en grund til at der både er blomme og hvide i et æg.

Men jeg vil nu følge lidt Cilius's råd. Når jeg laver æggekage så det med 2 blommer og 6 hvider.

Link to comment
Share on other sites

Jooo jeg har ikke en fast træningsplan, men for det meste ser det nogenlunde sådan ud...

selvfølgelig spis sundt...HVER DAG!

og så spinner jeg 1 time hver dag

og styrketræner 45min bagefter....

det er sådan set min mirakel kur som funger fint.....måske ikke så sundt at træne hver dag, men så længe det virker er jeg ligeglad :)

så jeg er gået fra 90-80kg...så det er læks

Christian

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share