Holdbarhed på protein i køleskab ???


HeineN
 Share

Recommended Posts

Hejz...

Jeg har totalt forelsket mig i Viking valle protein med jordbær... Når man putter den i køleren og lader den stå nogle timer og den er dejlig kold så smager det som milkshake... SKØNT :4whip::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Jeg kom til at tænke på hvor lang tid en opblandet protein-shake (mælk og valle protein) kan tåle at stå i et køleskab (5 grader) ???

Det ville være rart med nogle hurtige svar...

God træning og fremgang ønskes af

Heine Nielsen :4george:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kom til at tænke på hvor lang tid en opblandet protein-shake (mælk og valle protein) kan tåle at stå i et køleskab (5 grader) ???

Proteinpulver har en rimelig lang holdbarhed.

Mælk kan kun holde sig nogen få dage.

Da det er mælken, der kan holde sig i kortest tid, er det bare den, du skal beregne det ud fra.

Altså maximalt 2-3 dage (fra kartonen blev åbnet).

Link to comment
Share on other sites

Jeg kom først i tanke om at spørge forhandleren (getbig) efter jeg havde posted denne tråd...

De sagde også at det var mælken der satte grænsen...

SKØNT :rolleyes:

Fistandantilus-> Takker for det seriøse svar...

Link to comment
Share on other sites

Protein i pulverform må anses som konserves, derfor den lange holdbarhed. Dette ændres dog når du tilfører væske. Jeg har set anbefalinger fra "producenter", der ytrede at færdigblandet proteinshake skulle indtages inden for 24 timer.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share