Cell-Tech


Snowman
 Share

Recommended Posts

Har ikke prøvet det, men såvidt jeg husker, er det bare kulhydrater og kreatin....(altså ikke noget du ikke selv kan lave LANGT billigere). Køb du bare billigere kreatin, og tilsæt evt druesukker, hvis du absolut vil have en "kulhydrat/kreatin" blanding......... :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også spurgt omkring CELL-TECH, og blev også anbefalet ikke at købe det...

Gjorde jeg nu alligevel (penge er ikke noget problem) og uden at kunne beskrive nærmere hvordan, så føler jeg altså et voldsomt kick når jeg bruger det...

Kan da også godt være jeg ville have følt det ved at blande et eller andet selv!

men som sagt det der med penge... ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv brugt CELL-TECH, men fik INTET ekstra ud af CELL-TECH i forhold til de andre mærker jeg har brugt!

Tværtimod har jeg haft bedre held med de andre billige proteinmærker! :angry: (ingen navne, ønsker ikke og være en omvandrende reklamesøjle :blink: )

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv brugt CELL-TECH, men fik INTET ekstra ud af CELL-TECH i forhold til de andre mærker jeg har brugt!

Tværtimod har jeg haft bedre held med de andre billige proteinmærker! :angry:  (ingen navne, ønsker ikke og være en omvandrende reklamesøjle :blink: )

Er Cell-Tech et proteinmærke?? Det er sku sjovt, at så snart man ikke har råd, så virker det ikke. Lad være med at snyde jer selv. Jeg bruger ikke og har aldrig brugt Cell-Tech (muscletech).

Jeg vil heller ikke være en reklamesøjle, jeg brækker mig - HVAD ER DET FOR NOGET PIS AT LUKKE UD!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Da jeg boede i Canada for et par år siden hoppede jeg også på Cell-Tech vognen, men den eneste effekt det havde var på min slunkne tegnebog. :(

Udover det er det HEFTIGT markedsført over there. Som en lille anekdote kan det nævnes at fyren der ejer biksen gav den der havde fået de bedste resultater af Cell- og Nitro Tech, en Dodge Viper!! :o

Ham der vandt havde gainet omkring 15 kg på ingen tid...jo jo, det var helt naturligt :tongue::tongue:

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Spar dine hårdtjente penge på Cell-Tech.

Køb istedet et rent kreatin produkt (creapure), og en sæk Maxim Electrolyt. Det er 100% maltodextrin (glykose polymer).

Lav din egen blanding bro.

Efter træning tager du en shake med: (såfrem du vil gaine)

5 gram kreatin

60 gram Maxim pulver

40 gram Valle protein

Jeg kan anbefale den smag som hedder Tropical. Det smager fint sammen med både vanilie og chokolade protein pulver. Matas forhandler også deres egen energidrik. Den kan du også sagtens bruge.

/BG

Link to comment
Share on other sites

Man kan men hvad man vil om prisen på Cell-Tech men jeg og mange i min omganskreds har haft stor glæde af det. Der er uden tvivl en markant øgning i styrke efter kort tids brug (2-4 uger). Jeg spiller amerikansk fodbold og tager kreatin i forbindelse med vægttræning, men når jeg skal "boostes" hopper jeg på cell-tech vognen og det virker.

Vi har haft flere spillere over fra USA og de spørger som regel efter to ting: 1:valleprotein og 2: creatin helst i form af celltech.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Man kan men hvad man vil om prisen på Cell-Tech men jeg og mange i min omganskreds har haft stor glæde af det. Der er uden tvivl en markant øgning i styrke efter kort tids brug (2-4 uger). Jeg spiller amerikansk fodbold og tager kreatin i forbindelse med vægttræning, men når jeg skal "boostes" hopper jeg på cell-tech vognen og det virker.

Vi har haft flere spillere over fra USA og de spørger som regel efter to ting: 1:valleprotein og 2: creatin helst i form af celltech.

Sikke en omgang ævl! :thumb_down:

Som der bliver sagt: CellTech er blot almindeligt kreatin blandet op med kulhydrater. Derfor: vil du gerne have 'CellTech' så køb noget almindeligt kreatin og bland det op med fx druesukker eller maltodextrin. Pære simpelt!

Link to comment
Share on other sites

Cell Tech er bare en dyr måde at få sin kreatin på men der er ingen tvivl om at den virker i forhold til an alm. 100% kreatin monohydrat. personligt holder jeg mig til Triple Fusion som er en bedre kreatin blanding der også er bedre(efter min smag)

kan tjekkes ud her! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Cell Tech er bare en dyr måde at få sin kreatin på men der er ingen tvivl om at den virker i forhold til an alm. 100% kreatin monohydrat. personligt holder jeg mig til Triple Fusion som er en bedre kreatin blanding der også er bedre(efter min smag)

kan tjekkes ud her! :tongue:

Du er glad for www.maxmuscle.dk hva'? ;)

Link to comment
Share on other sites

Kan vi ikke blive enige om at optaget af kulhydrater er højest lige efter træning?

Hvorfor skulle man så indtage hurtige kulhydrater og creatin inden træning?

Hvis man indtager sukker inden træning risikerer man at blodsukkeret når at crashe og man ingen energi har til træning..

Desuden, hvis det selv under loading tager ca. en uge før man kan mærke en forskel. Så argumentet kan ikke være at man vil have creatin til at træne på -det tager op til en uge før der er en effekt!!

Hvis der er data der viser effekt ved indtag af creatin inden træning er jeg meget interesseret, for jeg har hørt rådet før, men fårstår ikke idéen med det <_<

Link to comment
Share on other sites

Cell Tech er bare en dyr måde at få sin kreatin på men der er ingen tvivl om at den virker i forhold til an alm. 100% kreatin monohydrat. personligt holder jeg mig til Triple Fusion som er en bedre kreatin blanding der også er bedre(efter min smag)

Under alle omstændigheder er CellTech og hvad de ellers hedder fuldstændig spild af penge. Man kan lave denne 'magiske' blanding selv ved at tage almindeligt kreatin og blande det sammen med kulhydrater (fx. druesukker eller maltodextrin).

Så simpelt er det!

Link to comment
Share on other sites

Under alle omstændigheder er CellTech og hvad de ellers hedder fuldstændig spild af penge. Man kan lave denne 'magiske' blanding selv ved at tage almindeligt kreatin og blande det sammen med kulhydrater (fx. druesukker eller maltodextrin).

Så simpelt er det!

Der er også ALA (alpha-lipoic-acid) i. Det skulle gøre kroppen mere følsom overfor insulin, og dermed bidrage til at "trykke" kreatin ind i musklerne. Men nej, det er ikke pengene værd.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

tjek denne hjemmeside sublimsport.dk og find ud af hvad cell-tech indeholder så kan du se hvor meget bedre eller dårligere det er end andre produkter.

Jeg har selv prøvet cell-tech et par måneder og det hjalp fint på mig men TROR resultaterne har meget at gøre med hvordan din kropsbygning er i forvejen da jeg selv var meget markeret da jeg startede på produktet. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share