Nogen golfere på MOL?!


devito
 Share

Recommended Posts

Jeg spiller(når jeg kan) i Tønder Golf klub

mit index er 6,1...

en overgang var jeg helt pjatte med rotater maskinen til de skrå mave, men de var hvist en dille øvelse til golfere...

Ellers har jeg ikke været på specielt golf program....

Devito

Link to comment
Share on other sites

mit index er 6,1...

Mener du handicap? Så er det sq flot.

Jeg har altid gerne ville spille golf. Men i Kbh. og omegn er det næsten umuligt at komme til at spille golf. Det er sygt med de to oplagte klubber for mig - Københavns Golgklub og Søllerød Golfklub. F.eks. har Søllerød Golfklub helt lukket for nye tilmeldinger i øjeblikket. Til næste år regner de med at åbne ventelisten igen. Men hvad hælper det? Ventelisten er på 11 år. :w00t: Og lægges omkostningerne ved at stå på venteliste samt medlemskab sammen, så taler vi om henved 20.000 kr. over 11 år - uden overhovedet at have slået et en eneste slag :w00t: og uden greenfee eller udstyr. :w00t::blink::w00t: Det er jo sygt.

Situationen er stort set den samme i København Golfklub.

Rettelse - jeg havde skrevet Folgklub og ikke Goldklub. HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Mener du handicap? Så er det sq flot.
i betragtning af hvor meget jeg har spillet og trænet så er det da ;)
Jeg har altid gerne ville spille golf. Men i Kbh. og omegn er det næsten umuligt at komme til at spille golf. Det er sygt med de to oplagte klubber for mig - Københavns Golgklub og Søllerød Folgklub. F.eks. her Søllerød Golfklub helt lukket for nye tilmeldinger i øjeblikket. TIl næste år regner de med at åbne ventelisten igen. Men hvad hælper det? Ventelisten er på 11 år. :w00t: Og lægges omkostningerne ved at stå på venteliste samt medlemskab sammen, så taler vi om henved 20.000 kr. over 11 år - uden overhovedet at have slået et en eneste slag :w00t: og uden greenfee eller udstyr. :w00t:  :blink:  :w00t:  Det er  jo sygt.

Situationen er stort set den samme i København Golfklub.

damn hvor sygt :blink: ....

jeg betaler 1000 eller er det 1100 for at være stud. medlem i Tønder B)

blev medlem i slutningen af 95.. har aldrig spillet mere en 3 gange om ugen-det var mit max...

og da jeg var så lidt derude blev det altid til :spille huller istedet for at træne...

min golf minder er lidt dukkede,men jeg var med på DK-serie holdet to sæsoner,det er dælme sjovt... B) når man altså ik for tæsk :tongue:

Devito

Link to comment
Share on other sites

For et par år siden købte jeg et golfsæt i Kvickly for 200 kr. No shit 200 kr. inklusiv baggen. De havde formentlig sat en forkert pris på, så jeg tog chancen og lod som ingenting. :lol:

Siden da har jeg spillet en 4-5 gange om året, men kun på de små par 3 baner da jeg ikke har fået taget mig sammen til at tage kortet endnu.

Jeg gad virkelig godt at spille noget mere, golf er kanon skægt !!! :w00t:

Og Ryder Cup er noget af det mest medrivende man kan følge med i. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg gad virkelig godt at spille noget mere, golf er kanon skægt !!!  :w00t:

Det er nemlig lige det det er... B)

Der er mulighed for at konkurre med sig selv og andre... :)

By the way hvis du skulle få tilbudt en billig Orlimar driver må du godt sige til... har fået nakket min ude i klubben,der er fandme røv og nøgler :(

Link to comment
Share on other sites

I forbindelse med turneringen i Barsebäck i sidste uge havde STV et indslag om verdensmesteren i 'driving'. En ordentlig MF'er af en svensker. Jeg kan ikke huske hvad hans verdensrekord lød på, men han kunne i hvert fald drive 210 meter når han stod på knæ, og 230 meter med en putter !!!

Syg stodder :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tjaaa, Hvis man er kommet til at klikke på min log en gnag imellem, er det nok ikke den store overraskelse at min store passion er golf. Jeg har spillet on7off de sidte tre år, jeg har ingen officille hdc, men spiller til 9,3.

Der er altså masser af klubber i kbh man kan blive medlem i, og man skal bare presse på for at blive medlem.

Link to comment
Share on other sites

Der er altså masser af klubber i kbh man kan blive medlem i, og man skal bare presse på for at blive medlem.

Så må det være sydligt eller sydvestligt for København. For mod nord er situationen nærmest katastrofal. Såvel Hørsholm GK, Nivå GK og Simons er håbløse. :o

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share