Træthed....


Mette_Musen
 Share

Recommended Posts

Hvordan kan det være at jeg kan sove hele tiden.... jeg mener hvis jeg har sovet de der 8 timer, så er jeg alligevel træt efter 10 timer.... Det er kun i perioder, ved godt det kan være pga. vinteren fordi solen ikke skinder så meget, men alligevel..

Jeg spiser en sund og varieret kost.. iog heller kke slik, cola og kaffe.

Nogle bud.... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hvor tit spiser du? Får du ofte færre men størrere måltider eller spiser mange mindre måltider? Ved en konstant tilførsel af energi, oplever jeg i hvertfald selv, at have mere energi sidst på dagen. Der er ikke så meget forskel først på dagen.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan det være at jeg kan sove hele tiden.... jeg mener hvis jeg har sovet de der 8 timer, så er jeg alligevel træt efter 10 timer.... Det er kun i perioder, ved godt det kan være pga. vinteren fordi solen ikke skinder så meget, men alligevel..

Jeg spiser en sund og varieret kost.. iog heller kke slik, cola og kaffe.

Nogle bud.... :unsure:

JEg vil nødigt undervurdere folks viden osv. men tror dette er et spørgsmål du skal stille din læge, alt det spørgen og gætteri fører vel ikke til en egentlig brugbar løsning.

Det kan være mange ting, men snak med din læge og han kan helt sikkert kommer med et kvalificeret bud på hvad det er og hvorledes du skal afhjælpe det.

Fortsat god dag :)

Link to comment
Share on other sites

Inde klimaet på mit arbejde gør at jeg bliver træt om eftermiddagen. Jeg gå simpelthen på pause mode, det er helt vildt!! Det hjælper tit med lidt frisk luft(du kan feks prøve at åben et vindue) eller at jeg begynder at bevæge mig, lave noget andet end det jeg har lavet hele dagen. Men jeg vågner ikke rigtig før jeg er kommet ud....

Jeg spiser varieret , træner 5-6 gange om ugen.....

Har du stille siddene arbejde?

Link to comment
Share on other sites

Inde klimaet på mit arbejde gør at jeg bliver træt om eftermiddagen. Jeg gå simpelthen på pause mode, det er helt vildt!! Det hjælper tit med lidt frisk luft(du kan feks prøve at åben et vindue) eller at jeg begynder at bevæge mig, lave noget andet end det jeg har lavet hele dagen. Men jeg vågner ikke rigtig før jeg er kommet ud

Det er præcis den følelse jeg har nogle gange. Irriterende at indeklimaet ikke har større prioritet, da det har en stor indvirkning på ens indsats.

Mr.Freeze: Jeg tror nu ikke det er så galt, måske skyldes det hovedsagligt stress, og stres er vel mere normen end undtagelsen for de fleste....

Edited by Mette_Musen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share