bombe fed mad


Guest Benjamin64
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Når mit væddemål om den laveste fedt procent med min ven er slut 1 oktober, skal jeg fejre sejren, en enkelt dag bagefter ud over min præmie selvfølgelig!!!

Men tilbage til spørgsmålet, har sat mig for en menu som hedder

forret:

en fed romkugle

hovedret:

stor Ribbensandwich

Dessert:

Flødeskumskage eller to

osv....

Men når man egentligt bomber sin krop med så meget fedt er der vil grænser for hvor meget den kan nå at optage på den ene dag, eller ????????

god træning

Benjamin - do the funky :chicken:

Edited by Benjamin64
Link to comment
Share on other sites

Men når man egentligt bomber sin krop med så meget fedt er der vil grænser for hvor meget den kan nå at optage på den ene dag, eller ????????

nææhh...

men omvendt vil det ikke have så meget at sige i det store billede bare fordi du gør det en enkelt gang.

Modsiger du ikke dig selv?

Jeg har selv studset over, hvor meget energi kroppen rent faktisk er i stand til at omdanne til fedt/muskler i løbet af ét døgn. Der må være en grænse, er der nogen der har et bud?

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

nææhh...

men omvendt vil det ikke have så meget at sige i det store billede bare fordi du gør det en enkelt gang.

Modsiger du ikke dig selv?

Jeg har selv studset over, hvor meget energi kroppen rent faktisk er i stand til at omdanne til fedt/muskler i løbet af ét døgn. Der må være en grænse, er der nogen der har et bud?

'Pyt

Det håber jeg da ikke jeg gør.

Nej til at der skulle være en grænse for hvor meget fedt kroppen kan nå at optage på en enkelt dag, kroppen er utrolig effektiv til at lagre fedt.

Jeg kan desværre ikke finde nogen reference på det så det må blive ved "jeg har hørt" :thumb_down:

Min anden kommentar gik mere på at energiindtaget i den snack han nævnte jo ikke er så meget igen set i forhold til det samlede energiindtag en hel måned, så hvis han ikke gør det for tit...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Nej er kun den ene dag jeg snakker om, har intet problem med at holde mig væk fra det ellers....

Men skal jo ikke blive "immun" overfor det, sku surt hvis man skal dø fordi man har spist et stykke lagkage til en fest :w00t:

Nej skal bare være den ene dag!!

god træning

Benjamin - do the funky :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tidligere spurgt om nogenlunde det samme efter et par vel-proportionerede æde-orgier hvor jeg undrede mig over hvor lidt effekt det egentlig havde... har haft måltider der dækkede en hel uges energi-behov ( :unsure: :( ) uden at det gik galt.. der må da være en grænse for hvad kroppen kan optage, eller også må der være store genetiske forskelle på hvor meget fedt kroppen optager..??? eller hva?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share