Come on....


No body is perfect
 Share

Recommended Posts

Jo det er der da :) Min nokia 5100 har da i hvert fald en aktivitets feature hvor man kan taste f.eks. styrketræning ind, og så får man at vide for meget man har forbrændt. Nok ikke specielt præcist, men muligheden er der da.

En iPod (mp3 afspiller) har vist også en slags trænings log.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Seriøst der man være firmaer i denne verden som producerer træningslogs til mobilen...det er sq da oplagt.....nogle som kender noget til det????

hvem render dog rundt med sin mobil mens de træner???

:tongue:

Jeg gør ikke.......hvis jeg tog mobilen med i centeret for at bruge den som log...så ville jeg ikke opfatte den som en telefon, men mere som en computer...til at notere med....selvfølgelig ville telefon/sms være slået fra ;)

Link to comment
Share on other sites

Jo det er der da :) Min nokia 5100 har da i hvert fald en aktivitets feature hvor man kan taste f.eks. styrketræning ind, og så får man at vide for meget man har forbrændt. Nok ikke specielt præcist, men muligheden er der da.

En iPod (mp3 afspiller) har vist også en slags trænings log.

- Rod

Hmmm *G* (spændende)

Måske kan et regneark til mobilen bruges alternativt.....nogle som kender til regneark til mobilen??? *G*

(hvorfor kender jeg svaret)

Link to comment
Share on other sites

En WAP baseret log:

zerospace.com

Det kræver vist at man er har gratis adgang til wap..ellers ville det blive for dyrt ;(

med gprs adgang bliver det vidst ikke voldsomt dyrt.... men ville nu hellere bruge en alm blok, ville aldrig tage mobil med ind og træne, går selv helt amok hvis jeg ser en rende rundt med mobil, om de bruger den eller ej

Link to comment
Share on other sites

En WAP baseret log:

zerospace.com

Det kræver vist at man er har gratis adgang til wap..ellers ville det blive for dyrt ;(

med gprs adgang bliver det vidst ikke voldsomt dyrt.... men ville nu hellere bruge en alm blok, ville aldrig tage mobil med ind og træne, går selv helt amok hvis jeg ser en rende rundt med mobil, om de bruger den eller ej

*G*

Kan du ikke lige komme forbi der hvor jeg træner...der er et par stykker som skulle have en "røvfuld" *G*

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share