Rygsæk til powerwalk


Cyriz
 Share

Recommended Posts

Da min gamle rygsæk har set bedre dage, og da jeg er ved at være træt af at skulle sy den sammen konstant, har jeg besluttet mig at investere i en ny. Rygsækken skal bruges udelukkende til powerwalk (med ca. 12-15 kg.), og må derfor gerne være af solid kvalitet. Må endvidere gerne være komfortabel og med gode ”tilpasningsmuligheder”.

Ville derfor lige høre, hvilken type rygsæk i evt. bruger i forbindelse med powerwalk? Hvis nogle mærker eller modeller kan anbefales er sådan info også meget velkommen. :smile:

Cyriz

Link to comment
Share on other sites

Jeg er super glad for min Haglöfs!

Jeg har den gamle udgave af Tight Pro SE XL - fortyder lidt nu at jeg ikke købte XXL med plads til 48 L da jeg ofte godt kunne bruge en større rygsæk til når jeg slæber vasketøj hjem til de gamle :innocent:

Men både powerwalker og har løbet med den og den sidder simpelthen suverænt og rykker sig ikke en tomme samt vægtbelastningen ligger perfekt på hofterne :4thumbup:

p.s. Har gået med 20 kg læs under min forrige diæt i XL udgaven uden probs :bigsmile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke den store powerwalker, men har selv løbet og gået en del med Deuter rygsække og de er fortrinelige, omend der findes letter rygsække på markedet hvis man er vægt freak.

Deuter Futura 32 en fremragende rygsæk. Formentlig den bedste jeg har haft, men også lidt tung (ca 1 kilo). f.eks. smed jeg en 24 kg kettelbell ned i den igår og gik en god tur. Den er solid, og kan tage en del knubs. Det er ikke en man lige pakker ned i kufferten da der er afstivere i ryggen, så den ikke er sammenfoldelig, men er stadig en fremragende bundsolid rygsæk med rigtig mange gode og anvendelige features (og her tænker jeg ikke med plads til StiegEisen etc. som gennemsnitsdanskeren sjældent hvis nogensinde bruger). f.eks. lomme i bælte spændet, regnslag, lettilgængelige lommer, og vandtætte lommer. Nå ja, og så har den en buet ryg der gør at man ikke bliver nær så svedig på ryggen.

Du får lige et link: http://net.friluftslageret.dk/index.aspx?t...9859&Pid=687244

Salomon Raid race serien har også fået rigtig gode anmeldelser. 300'eren bliver min næste

Tidligere havde jeg Lowe Alpine runner/contour et eller andet, som da også var en god rygsæk.

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

Takker for et par gode bud. :smile:

Hva' koster såden en Haglöfs Tight Pro forresten, angel?

Jeg var heldig og fik min til sølle 300 pga. fødselsdag i en sportsbutik i Odense :smile:

... men tror ret generelt at friluftslageret i Odense sælger dem med en kækkelig studierabat!

(sikkert også andre steder i landet med samme fremgangsmåde)

Synes at kunne huske at have set XXL udgaven til omkring 600-700 kr hvor normalprisen er 1100 kr og XL udgaven til 500 kr

p.s. Fandt lige linket - de er sgu stadigvæk på tilbud :4thumbup: FRILUFTSLAGERET

hmmm ... lige før man skulle købe sig en ekstra :bigsmile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share