Kosttilskud sponsorer !


Sqwii
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg tænkte på, om det er muligt at der er nogle herinde, som kunne evt. sponsorere nogle kosttilskud i form af kreatin og proteinpulver?

Her er nogle facts om mig:

- 188cm høj

- 18 år

- Vægt 85kg

- Veltrænet

- Gået til styrketræning i 3 år og vil blive ved med det!

Hvis der er nogle herinde, som enten kan sponsorere med sådan nogle kosttilskud eller nogle slags sample kan i så ikke lige skrive en pm til mig tak :smile:

BTW. Hvis du kender nogle, som evt. kan sponsorere noget, så skriv også en pm til mig - tak :)

Link to comment
Share on other sites

Hej, jeg tænkte på, om det er muligt at der er nogle herinde, som kunne evt. sponsorere nogle kosttilskud i form af kreatin og proteinpulver?

Her er nogle facts om mig:

- 188cm høj

- 18 år

- Vægt 85kg

- Veltrænet

- Gået til styrketræning i 3 år og vil blive ved med det!

Hvis der er nogle herinde, som enten kan sponsorere med sådan nogle kosttilskud eller nogle slags sample kan i så ikke lige skrive en pm til mig tak :smile:

BTW. Hvis du kender nogle, som evt. kan sponsorere noget, så skriv også en pm til mig - tak :)

Seriøsiteten er slående morsom.

Sqwii: Kan du komme med grunde til hvorfor nogen skulle have interesse i at sponsorere dine kosttilskud?

Link to comment
Share on other sites

Seriøsiteten er slående morsom.

Sqwii: Kan du komme med grunde til hvorfor nogen skulle have interesse i at sponsorere dine kosttilskud?

Han har jo trænet i tre år (!!!!!111!!1111) og tænkt sig at blive ved.

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Helt seriøst... du mener ikke bare at nogle fra de facts skal blive helt vilde og selv tage kontakt til dig uden du selv skal løfte en finger??!! :rofl2:

Total useriøst!! :blink:

At få et godt sponsorat kræver sgu at du gør dit forarbejde og SELV kontakter folk!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hva hvis jeg nu bliver Danmarksmester i bodybuilding engang :D ? ville det ikke være god reklame at sponsorere så ;p ?

1. Hvad er chancen for at det skulle ske?

2. Hvad ville jeg få ud af det som privatperson? Skulle jeg så kunne blive genkendt på gaden som ham der købte kreatin til danmarksmesteren??

Link to comment
Share on other sites

Skriv til et firma som du tror der gider sådan gjorde jeg..

Nogle gode råd inden:

1. skriv argumenter som fx hvad du giver igen, og hvordan du vil gøre dette og hvordan du kan gøre dette..

2. Skaf dig et "navn" eller noget som ville have en interrese!

3. Så det ellers bare at arbejde for det..

4. kom selv på flere! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Skriv til et firma som du tror der gider sådan gjorde jeg..

Nogle gode råd inden:

1. skriv argumenter som fx hvad du giver igen, og hvordan du vil gøre dette og hvordan du kan gøre dette..

2. Skaf dig et "navn" eller noget som ville have en interrese!

3. Så det ellers bare at arbejde for det..

4. kom selv på flere! :laugh:

Bliver du sponseret ?

Link to comment
Share on other sites

Hva hvis jeg nu bliver Danmarksmester i bodybuilding engang :D ? ville det ikke være god reklame at sponsorere så ;p ?

Generelt er der ikke særligt mange penge at hente i at sponsorere en bodybuilder for de fleste kosttilskudsfirmaer som henvender sig bredt til danskerne ... med mindre han har kvaliteter såsom naturlig og ren fysik og ikke fremstår som et AAS vrag :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Getbig.dk :smile: Håber på en skinnende fremtid i samarbejde med dem...

Ok, havde det nemlig lidt på fornemmelsen efter at have læst dit indlæg om guarana :laugh:

Helt seriøst, så synes jeg du burde skrive de i din signatur på ff.dk, eller i det mindste gøre opmærksom på det i indlæg, hvor du omtaler/anbefaler deres kosttilskud, så læsere ved, at de bør læse med ekstra forbehold.

Link to comment
Share on other sites

Ok, havde det nemlig lidt på fornemmelsen efter at have læst dit indlæg om guarana :laugh:

Helt seriøst, så synes jeg du burde skrive de i din signatur på ff.dk, eller i det mindste gøre opmærksom på det i indlæg, hvor du omtaler/anbefaler deres kosttilskud, så læsere ved, at de bør læse med ekstra forbehold.

MED ekstra forbehold :4thumbup: Den er god med dig... Har ikke udtalt mig om noget som jeg ikke selv har prøvet, og prøver stadig at se objektivt på det, dog er det indlæg med gurana dog med et subjektivt syn, og ikke pågrund af sponsor, men pågrund af at jeg selv har prøvet det.. Har såvidt muligt kun nævnt mine egne erfaring med gurana :smile:

MEN okay, dit syn på sagen er taget til efterretning, skal nok "ADVARE" næste gang :laugh:

Link to comment
Share on other sites

MED ekstra forbehold :4thumbup: Den er god med dig... Har ikke udtalt mig om noget som jeg ikke selv har prøvet, og prøver stadig at se objektivt på det, dog er det indlæg med gurana dog med et subjektivt syn, og ikke pågrund af sponsor, men pågrund af at jeg selv har prøvet det.. Har såvidt muligt kun nævnt mine egne erfaring med gurana :smile:

MEN okay, dit syn på sagen er taget til efterretning, skal nok "ADVARE" næste gang :laugh:

Øhh, det giver da sig selv, at man bør læse indlæg om kosttilskud med ekstra forbehold, når skribenten er sponsoreret af sælgeren :blink:

At du tager sådan på vej, forstår jeg ikke, men det kunne måske tyde på, at du har noget i klemme, who knows..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share