Knæbind fra Titan


Ambidextrous
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg og min kammerat sidder her med et par knæbind fra Titan, men vi aner ikke hvordan vi skal sætte dem på. Der er ikke noget velcro til at sætte dem fast, bare et langt forholdsvis tykt stykke elastisk stof. Jeg blev anbefalet af Jan fra JBV at finde en styrkeløfter klub hvor de kunne hjælpe, men kan ikke finde en i nærheden af hvor jeg bor. Men burde det også være nødvendigt for at lære det? Nogen der kan hjælpe?

Det er de sorte og blå stribede her http://www.titansupport.com/products/wraps/wraps.htm

Tak!

Link to comment
Share on other sites

Jeg elsker når folk køber noget, de ikke har nogen anelse om, hvordan skal bruges...

Anyway, bor I i nærheden af Odense, kan du sende mig en PM, så kan I komme forbi OSK og så skal jeg vise jer det...

Jeg havde vel en idé om at det ville være til at overkomme uden større ekspertise inde for området. Det jo 'bare' knæbind. :wink:

Vi bor desværre i KBH, men mange tak for tilbudet! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde vel en idé om at det ville være til at overkomme uden større ekspertise inde for området. Det jo 'bare' knæbind. :wink:

Vi bor desværre i KBH, men mange tak for tilbudet! :smile:

Hvis i har lyst kan i kigge forbi hvidovre, der liger vist en tough styrkeløft klub. Der vil de helt sikkert gerne hjælpe jer, med nogle knæbind... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hvis i har lyst kan i kigge forbi hvidovre, der liger vist en tough styrkeløft klub. Der vil de helt sikkert gerne hjælpe jer, med nogle knæbind... :bigsmile:

Tak for tippet L^P! Men vi venter med de knæbind der til vi melder os ind i en styrkeløfter klub en dag (hvis). De var næsten ulidelige at ha på. Min kammerat havde så ondt at han måtte tage dem af :blink: Fik en i centeret til at vise os det, men han vidste åbenlyst ikke hvad han lavede for det blev kun værre :laugh: Det gik op for mig at stort set ingen bruger knæbind i fitnessdk og lignende centrer? Spurgte flere forskellige som stod ved Squatten. Én sagde at han havde brugt, men stoppede da man blev alt for afhængig af dem...

I øvrigt, respekt for din signatur! Rart at se der er andre der tænker på dyrene! Kendte slet ikke graeskehunde.dk men nu ved jeg hvor min næste hund skal komme fra :smile:

Edited by Ambidextrous
Link to comment
Share on other sites

Tak for tippet L^P! Men vi venter med de knæbind der til vi melder os ind i en styrkeløfter klub en dag (hvis). De var næsten ulidelige at ha på. Min kammerat havde så ondt at han måtte tage dem af :blink: Fik en i centeret til at vise os det, men han vidste åbenlyst ikke hvad han lavede for det blev kun værre :laugh: Det gik op for mig at stort set ingen bruger knæbind i fitnessdk og lignende centrer? Spurgte flere forskellige som stod ved Squatten. Én sagde at han havde brugt, men stoppede da man blev alt for afhængig af dem...

I øvrigt, respekt for din signatur! Rart at se der er andre der tænker på dyrene! Kendte slet ikke graeskehunde.dk men nu ved jeg hvor min næste hund skal komme fra :smile:

Det kræver lidt tilvænning, i starten er de som knive i haserne men efter et par gange er det slet ikke så slemt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak for tippet L^P! Men vi venter med de knæbind der til vi melder os ind i en styrkeløfter klub en dag (hvis). De var næsten ulidelige at ha på. Min kammerat havde så ondt at han måtte tage dem af :blink: Fik en i centeret til at vise os det, men han vidste åbenlyst ikke hvad han lavede for det blev kun værre :laugh: Det gik op for mig at stort set ingen bruger knæbind i fitnessdk og lignende centrer? Spurgte flere forskellige som stod ved Squatten. Én sagde at han havde brugt, men stoppede da man blev alt for afhængig af dem...

I øvrigt, respekt for din signatur! Rart at se der er andre der tænker på dyrene! Kendte slet ikke graeskehunde.dk men nu ved jeg hvor min næste hund skal komme fra :smile:

Sådan er det, det gør ondt.

De kan være godt som et værktøj i træningen. For nogen kan de afhjælpe knæproblemer ved træning.

MASS bhar brugt dem uden på neopren knæbind, gætter på han stadig gør det sådan :smile:

Hvis man ikke har ondt i knæene og ikke skal stille op, kan jeg ikke se hvorfor man skal bruge dem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share