Slanker aerter?


mxo
 Share

Recommended Posts

Hej jeg har i en uge kun levet af aerter konserves en smule figner og grapefrugt er det usundt? Altsaa det saa saadan saadan ud:

Dag 1: 5 Friske figner 2 grapefrugt

Dag 2: det samme

dag 3: 1 kg konserves aerter fordelt udover hele dagen (ifoelge daasen er der 53 kcal pr. 100 gr. saa denne dag fik jeg 530 kcal.

dag 4:samme som dag 3

dag 5:samme -- 3

dag 6: samme-- 3

7: samme --3

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig slanker ærter men dog mest hvis du kun spiser max 1 i timen. Hver time spiser du en ært og drikker et glas vand. Dette gælder også om natten da det er sundest at spise mange små måltider i løbet af dagen/natten.

Til et døgn skal du bruge følgende.

24 ærter.

Et glas, du fylder med vand 24 gange.

Et æggeur.

Du sætter bare æggeuret en time frem hver gang du har spist 1 ært og drukket 1 glas vand.

Held og lykke med dit fornuftige og sunde fedttab.

Link to comment
Share on other sites

Usundt? Det er decideret sundhedsskadeligt!

Du skal spise meget meget meget mere!!

Uanset hvor meget du end vejer, så skal du have meget mere end 530 kcal på en hel dag!

Forsøg at ram omkring de 2000 kcal i stedet for, hvis du forsøger at tabe dig.

Men det du spiser nu er i hvert fald alt alt alt for lidt, og over længere perioder er det sunhedsskadeligt!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så træt af disse ligegyldige idiot-topics! Imo burde admins, for at holde seriøsiteten på sitet, slette og ip banne denne slags idioter!

Lige i dette tilfælde burde de i stedet tvangsindlægges til en (forebyggende) anoreksi-behandling.

Jeg har ondt af folk med en så forstyrret opfattelse af deres egen krop. De er ikke idioter, men er syge og skal hjælpes i stedet for at blive skældt ud.

Når nogle skriver sådan noget ser jeg det som et råb om hjælp.

Edited by Nigo
Link to comment
Share on other sites

Lige i dette tilfælde burde de i stedet tvangsindlægges til en (forebyggende) anoreksi-behandling.

Jeg har ondt af folk med en så forstyrret opfattelse af deres egen krop. De er ikke idioter, men er syge og skal hjælpes i stedet for at blive skældt ud.

Når nogle skriver sådan noget ser jeg det som et råb om hjælp.

Vi kan ikk hjælpe dem. 9/10 er idioter der bare vil have opmærksomhed. Så er der nogen enkelte som rent faktisk ikk fatter, at det er helt forskruet det de spiser. Og dem kan vi ikk hjælpe, for hvis det bare nærmer sig en smule mængde, så går de i baglås og tager ikk imod hjælpen alligevel. Og det er lige meget hvilken professor der fortæller dem det, så tror de at de ved bedre og vil gøre det på deres egen måde.

Så når det er den slags forskruede indlæg, så mener jeg bare at man skulle slette deres bruger.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share