EverLast

Medlemmer
  • Content count

    8,126
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

EverLast last won the day on September 21 2010

EverLast had the most liked content!

About EverLast

  • Rank
    [calm like a bomb]

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand

Previous Fields

  • Træningsformål:
    bodybuilding

Recent Profile Visitors

2,052 profile views
  1. Split vs. Forbrænding

    Det er første gang på MOL jeg bliver anklaget for at komme med kloge ord. Kort omformuleret, det gør ingenting.
  2. Split vs. Forbrænding

    Triceps og biceps er små muskelgrupper så overbelastning af systemet bliver der ihvertfald ikke tale om, og det er jo ikke sådan at det er et krav man skal være fuldstændig inaktiv i muskelgrupper i restitutions-periode for at få udbytte. Begrænsningen i din rygtræning ligger jo ikke i din biceps, og begrænsningen af din brysttræning ligger ikke i den triceps, de vil når du er konditioneret til det, være sekundær grupper hvor effekten af træningen vil være minimal på den muskelgruppe, modsat når du tæsker dem direkte dagen efter. Det er detaljer som du ikke behøves at være bekymret for, det er en ganske almindelig splitkombination som du kører.
  3. TAEKWONDO

    Ikke den mest aktive profil på MOL, gad vide om det væltede ind med kunder i Sædding.
  4. TAEKWONDO

    Taekwondo som selvforsvar mod angreb i gademiljøet - please Jeg har endnu ikke set en tkd-klub i dk som har kørt realistisk selvforsvar på regulær basis, har set masser af eksempler på urealistisk selvforsvar. Hvis argumentet er selvforsvar så skal man finde noget andet end tkd. Ikke dermed sagt at jeg basher TKD, det er en fin og sund sportsgren men aaaalt for mange tåbelige regler i kamp, en amputeret kampsport.
  5. Proteiner gør dig slank

    Tror ikke det skal læses som om at hele kalorieregnskabet er ophævet, men istedet at en høj mængde protein har større chance for at aktivere brune fedtceller som forbrænder frem for at lagre energi. Så det er kun en mængde af de proteiner fra indtaget som forsvinder fra kcal regnskabet ? De unge mennesker du har set bulke skyldes næppe valleprotein men deres øvrige kost :)
  6. Har brug for jeres hjælp...

    Hvis du vil have fuld kontrol over din diæt, så bør du tage en periode hvor du fører et stramt kalorieregnskab over hvad du indtager pr dag. Dette kan godt være lidt omstændigt i starten, men kan omgåes ved at spise lidt mindre varieret med fødevarer og mængder man kender det præcise kalorieantal på, og så justere din kost således at du har en fornuftig fordeling af kulhydrater, protein og fedt, almindelig anbefaling 60%,30%,10%, hvor man så kan lege lidt med at ryge over på højprotein-diæeter senere. Men ved at kende præcist hvad man indtager pr. dag, så er det også muligt at justere ned og op i antallet af kalorier, afhængig af hvad vægten siger,. Så lad os sige du starter ud med en daglig kost med 2200 kcal og får hverken mere eller mindre end dette, så vil du efter en uge få en ide om hvad du forbrænder som person, hvis du tager på, så skal du justere kalorieantallet ned i din kost, hvis du taber dig, så skal du justere op, det fortsætter du med indtil du har ramt et punkt hvor vægten er nær stabil efter 5-7 dage. Når du har det tal, som er dit ligevægtsindtag, altså den energi du præcis bruger med det liv du nu fører, så bliver det pludselig meget meget nemt at styre både vægttab og vægt-gain. Når du har ligevægtsindtaget, så er et godt råd til dig at man forsøger skabe sit underskud via motion fremfor at skære i kosten, det gør det både nemmere mentalt at komme igennem men du kommer heller ikke ud i en ond cirkel hvor du begynder at sulte dig selv og som sina er inde på, så begynder at miste for meget masse.
  7. Proteiner gør dig slank

    http://www.dr.dk/sundhed/dinsundhed/Vaegttab/Artikler/2010/0310144338.htm
  8. Spock 2010

    Med al ære og respekt Spock : To døgn efter havde du så gennemført en ironman det kan godt være du ikke er dum, men du er ikke rask ( overført betydning ). Tillykke med det, dog lidt skræmmende læsning og håber du bliver rask hurtigt. hvad fik du af tider ?
  9. Kessler vs. Ward

    Der ventes.....
  10. Kessler vs. Ward

    Jeg synes i høj grad Kessler er "one-dimensional". Calzaghe blotlagde en stor svaghed hos Kessler, kampen står som en ABC til hvordan man vinder over Kessler, den har mange lænet sig opad, inkl. Ward op til Ward vs. Kessler. Kessler har sin absolutte styrke toe-to-toe, men piller man ved den distance, så fejler Kessler fatalt, er faktisk overrasket over hvor dårligt han stadigvæk håndterer sådanne boksestile, det virker ikke som om Kessler overhovedet har noget arsenal i tasken til at kunne håndtere det. Jeg synes ikke der på noget tidspunkt i den kamp i Søndags er segmenter hvor man kan sige at nu har kessler styr på det, nu har han skudt sig ind på taktikken, det virker snarere som om at taktikken er fast, og hvis han ikke kan styre kampen på sine præmisser, så mister han nærmest evnen til at bokse (groft sagt).
  11. Kessler vs. Ward

    Han skal fra imorgen ikke lave andet end at træne boksning på halv-distance og infight.
  12. Kessler vs. Ward

    hvis nogen ikke har set den, så se den her: http://www.youtube.com/user/lipple21#p/u/5/Q8I0ke00I7U
  13. Kessler vs. Ward

    Nu har jeg fået set kampen i sin fulde længde, og jeg må sgu tilstå at jeg er lidt skuffet over Kessler og det er ikke kun pga. nederlaget - jeg synes slet slet ikke han formår at tilpasse sig Ward, den kamp går faktisk allerede fra første omgang ind på Wards præmisser og så halser Kessler ellers bare efter vognen resten af kampen. Og ser man lidt i bakspejlet så er spørgsmålet om vi overhovedet har set Kessler med success tilpasse sig i en kamp ? hvilket får mig til at genoverveje hvor meget en klassebokser jeg rent faktisk synes han er.