Onkel Troels

Medlemmer
  • Content count

    11,432
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    71

Onkel Troels last won the day on November 13

Onkel Troels had the most liked content!

About Onkel Troels

  • Rank
    Semiseriøs slapmandsstærkmand
  • Birthday 07/07/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand

Recent Profile Visitors

9,010 profile views
  1. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdag i abeskuret: Air bike(opvarmning) - 5min Bend over Rows - 6sæt x 12reps med 100kg Supersættet med Bænkpres - 10x60kg, 10x80kg, 10x90kg, 6x100kg, 6x110kg, 6x110kg Air bike (intervaller) - 20on / 40sek off. 6min ialt. Kææææft det var hårdt. Lå i fosterstilling og hyperventilerede bagefter. Fedt nyt redskab. Fin runde
  2. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tirsdag på job: Tabata jumping lunges - 4min (ad, det er sgu klamt...) Tabata pushups/hillclimbers - 4min (knap så klamt men lokalt syrer klamt stadigvæk) Løbebånd - 2km (10min) Det er sgu hårdt for mig at holde sølle 12km/t over 2km. Det burde være nemt. Men ok. Det var fint jeg holdt ud. Det tager jo tid at starte løbebåndet så for at indhente det tabte skal farten også nærmere være 12,3km/t eller deromkring. Dejligt. Det er jo faste dag idag. Det gør jeg hver tirsdag på nær nogle enkelte undtagelser. Det fungere ok. Sundt nok lige at mærke lidt sult og komme lidt ned i ketosen.
  3. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Mandagstræning i abeskuret: Sumo dødløft - 10x50kg, 10x100kg, 10x100kg, 10x140kg, 10x140kg Hip thrust - 4sæt x 10reps med 100kg Mave liggende DB leg curls - 4sæt x 10reps med 20kg (ny øvelse. Troede faktisk det var en lorteøvelse men HalfThor aka verdens stærkeste mand laver den så den måtte prøves) Siddende skulderpres - 10x50kg, 6x60kg, 6x70kg, 8x80kg(Hov, udligning af PR. Ikke forventet da skulder ikke er trænet så meget og jeg har smidt et par kg) DB laterels - 12,10,8reps med 19kgs Supersættet med Siddende skulderpres - 12,10,8reps med 50kg Fin lille hurtig runde. :-)
  4. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Lørdags træning i abeskuret: Hyper ext - 20xmig, 12xmig+25kg, 12xmig+25kg, 12xmig+50kg, 12xmig+50kg Low box squat - 6x50kg, 3x90kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x90kg Wall sits - 2min med +15kg (syrede godt..) DB Rows - 10x27,5kg, 10x40kg, 10x40kg, 10x40kg, 10x40kg Mave på rygbænk - 5sæt x 20reps Fatman pullups - 4sæt x 10reps Flat DB press - 4sæt x 10reps med 40kgs (lidt plat at de ikke føles nemmere men kæft hvor går de lige i patøjet. Var pænt presset på sidste sæt) Band pushdowns - 3sæt x 15reps Boksning på sandsæk (idag med MMA handsker) - Kun lidt. Godkendt. Men lidt præget af at det var en formiddagstræning og træningen torsdag sad lidt i kroppen stadigvæk.
  5. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Fredag på job: Hæng i barre - 1min med skulderbredt overhåndsgreb. 1 min med bredt overhåndsgreb. External rotation(RC) - 5sæt x 12-20reps Tjaaa, træning og træning. Det er måske så meget sagt. Men dejligt for ryg, skuldre og grebet.
  6. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdagstræning i RAW: Trappemaskine - 30min (10min på niveau 8, 10min på niveau 10 og 10min på niveau 12. Bedre end sidst men også hårdere end sidst) Seated calf raises - 3sæt x 30reps Leg curls - 3sæt x 10reps Pullups(neutralt greb) - 5xmig, 5xmig+10kg, 5xmig+15kg, 5xmig+20kg, 5xmig+25kg (Tungest pullups længe) Kabel Rows (med 2sek hold/peak contraction) - 5sæt x 10reps Car shrugs - 3sæt x 10reps med 100kg Incline DB press - 10x25kgs, 10x30kgs, 10x35kgs, 10x40kgs, 8x45kgs(Bedste DB press længe :-) ) Kabel flyers - 5sæt x 10-15reps Isolated DB curls - 3sæt x 15reps Plate laterels - 3sæt x 20reps Enhånds hæng - lidt til grebet Lækker træning med fin energi og styrke påtrods at sveddryppende cardio til at starte med.
  7. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tirsdag på job: AB wheel - 4sæt x 10reps Chest press i maskine - 3sæt x 12reps Triceps pushdowns - 3sæt x 12reps Tjaa, bare lige lidt til bryst og trisser.
  8. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Mandag på jobbet: Pullups - 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 (100reps ialt. Dejligt) Kabel laterels - 6sæt x 10-15reps (Sidder fantastisk i delts) Julefrokost i lørdag så dejligt at få lavet lidt træning.
  9. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Lørdags træning i abeskuret: Squat - 10x50kg, 10x50kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x140kg (fin runde. Stod en smule smallere end jeg plejer og det fungerede ok) Dødløft - 10x50kg, 10x100kg, 10x110kg, 10x120kg Chest supported barbell Rows - 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 15x70kg DB Spider curls - 6sæt x 10-12reps med 19kgs Smal bænkpres - 10x50kg, 10x70kg, 10x90kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x120kg, 3x110kg DB laterels - 5sæt x 12reps med 19 Cardio: Tævning af sandsæk - 5min KB snatch - 1sæt x 100reps med 16kgs (Den fik sgu pulsen op) Lækker runde :-)
  10. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Onsdagstræning i abeskuret: Hyper ext - 5sæt x 12reps +25kgs skive Dumbell Rows - 10x27,5kg, 10x40kg, 10x48kg, 10x48kg, 10x48kg, 10x40kg+elastik, 10x40kg+elastik, 10x40+elastik, 10x40kg, 10x40kg (uj, længe siden sidst. Det er sgu en god øvelse. 10sæt burde kunne mærkes selvom kgene ikke var vilde) AB wheel - 5sæt x 10reps Standing Dumbell curls - 5sæt x 10reps med 20kgs Incline bænkpres - 20x20kg, 6x50kg, 6x60kg, 6x70kg, 6x80kg, 6x90kg, 6x100kg, 10x80-elastik, 10x80kg-elastik (Satte en let reversed band opstilling op på de 2 sidste sæt. Ramte supergodt. Lækkert den lige tog 15-20kg i bunden og slap halvvejs oppe) Isolated ez barbell curls - 3sæt x 10reps med 40kg (Brugte hyper ext bænken til at fiksere overarmene. Ret hård faktisk...eller også er jeg bare slap. Måske en kombination) Boksning på sandsæk - Lidt for sløset idag. Men synes også jeg havde givet overkroppen rigeligt tæsk inden. Rigtig fin runde idag :-)
  11. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tirsdag på arbejdet: Løbebånd - 30min (Blandet løb og incline walk. 5,5km/t og 5,5% op til 14,0km/t og 0,0% hældning. Lidt over 4km) Concept 2 roergometer - 500meter (klamt, og gav den ikke engang gas) Ubehaget i kroppen er bare generelt stort når der laves cardio. Helt modsat vægttræning hvor man oftest har det dejligt. Også når der vægttrænes til failure. Der er en god grund til at jeg ikke laver cardio så tit. Men altså det er jo sundt og alt det der..
  12. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Mandagstræning i abeskuret: Sumo dødløft - 10x50kg, 10x100kg, 1x140kg, 1x170kg, 1x190kg, 1x140kg Nordic Hamstring - 5sæt x 6reps Military press - 10x50kg, 10x50kg, 10x60kg, 10x60, 6x70kg, 6x70kg Seated DB shoulderpress - 4sæt x 10reps med 27,5kgs Lean away DB laterels - 4sæt x 12reps med 10kg En halv ringe træning faktisk. Men ok. Planen var skulder og bagkæde. Og det blev trænet. Så fint nok.
  13. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Lørdagstræning i abeskuret: Hyper ext - 5sæt x 20reps Low box squat - 10x50kg, 10x70kg, 5x100kg, 5x110kg, 5x120kg (går liiiige i numsen) Snatch grip dødløft10x50kg, 10x100kg, 10x110kg, 10x100kg (mere numsearbejde) Stående læg - 3sæt x 60reps Mave på rygbænk - 5sæt x 20reps Floorpress - 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 5x100kg, 5x110kg, 5x120kg Incline DB flyers - 3sæt x 10reps med 20kg Triceps pushdowns - 5sæt x 10-15reps Face pulls - 5sæt x 20reps Saxon sidebends - 3sæt x 12reps DB laterels med hold i top - 3sæt x 20reps med 5kgs Wrist roller - 4turer Coc1 - 4sæt x 10/10reps Cardio: Tæsk af sandsæk - 4 x 2min (Kørte noget bedre idag. Væsenligt mere eksplosiv og præcis end sidst) Dejlig træning. Fin energi og god volumen.
  14. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Fredag på job: Chinups/pullups - 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,9,8(widegrip pullups herfra)7,6,5,4,3,2,1 (100reps ialt) Lavede også lidt deadhangs med bredt greb som skulder mobilisering. Rotator cuff - 4sæt x 10-20reps Leg ext - 6sæt x 10-20reps DB curls - 4sæt x 12reps Fin runde på jobbet. :-)
  15. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Onsdagstræning i abeskuret: Incline bænkpres - 20x20kg, 20x20kg, 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 6x90kg, 6x100kg, 6x90kg (Fin runde) Supersættet med Fat man pullups - 6sæt x 10reps High incline DB press(m.pause i bund) - 3sæt x 10reps med 27,5kgs Supersættet med Rear delts - 3sæt x 15reps Flat Tate press - 3sæt x 6-10reps med 27,5kgs Supersættet med Flat DB press - 3sæt x 6-10reps med 27,5kgs Band Rows - 3sæt x 20reps Cardio: Tævning af sandsæk - 2 x 4min Fin runde. Åndssvagt at jeg har været så øm efter den smule squat jeg lavede i søndags. Overvejer næsten at kronisk tynde ben er bedre :-D