Onkel Troels

Medlemmer
  • Content count

    11,694
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    80

Onkel Troels last won the day on April 25

Onkel Troels had the most liked content!

About Onkel Troels

  • Rank
    Semiseriøs slapmandsstærkmand
  • Birthday 07/07/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand

Recent Profile Visitors

13,184 profile views
  1. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Abeskuret: Hyper ext - 2sæt x 50reps Chinups/pullups - 4sæt x 8reps (4 forskellige greb) Incline DB press - 12x27,5kgs, 12x27,5kgs, 12x35kgs, 12x35kg Hanging leg raises - 3sæt CocT - 3sæt Cardio: Air bike - 50kcal(1min og 53sek) 40kcal, 30kcal, 20kcal, 10kcal (150kcal ialt.) Tja, det er sgu noget hø med log 2 steder. Når jeg laver noget styrke er det herinde men som det kan ses så cykler der en del mere end løfter vægt. Fin runde :-)
  2. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdag i abeskuret: Airbike - 30min (rimeligt roligt tempo) Airbike - 100kcal (5min og 24sek) Minimal styrketræning. 1sæt af disse øvelser: Hyper ext, AB wheel, hæng i barre, band rows, pushups, DB laterels, DB curls. Med små vægte Cardio har hovedfokus.
  3. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Søndag i abeskuret: Hyper ext - 4sæt x 25reps Supersættet med Planke - 4sæt x 1min KB press - 10x20kg, 10x20kg, 10x24kg, 10x24kg, 5x32kg, 5x32kg Chinups - 5xmig, 5xmig+20kg, 5xmig+20kg, 5xmig+20kg, 5xmig+20kg, 5xmig Flat DB press - 3sæt x 15reps med 27,5kgs Cardio: Airbike - 30min Cyklede man, tirs og Tors. Ville gerne have været ud i weekenden men igår da vejret var perfekt kunne jeg desværre ikke.
  4. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Onsdagstræning i abeskuret: Hyper ext - 3sæt x 30reps AB wheel - 3sæt x 12reps Pullups - 3sæt x 8reps +10kg DB shoulderpress - 3sæt x 12reps med 27,5kgs Bænkpres - 10x50kg, 10x50kg, 5x80kg, 3x110kg, 5x80kg, 5x80kg, 5x80kg DB curls - 3sæt x 10-12reps med 20kgs Stående læg - 3sæt x mange Cardio: Airbike - 100kcal (4min og 53sek) Fy for den lede den 100kcal test er ond. Følte bare at lokalet blev tømt for ilt. Fortryder dog lidt af jeg ikke lige gav den ekstra gas tilsidst og fik en PR i hus. Kom mig trodsalt rimeligt hurtigt igen modsat tidligere hvor sådan en omgang havde sat mig ud af spille i minimum 10min efter. Så ja. Kondien er bedre. Havde min hidtil længste tur på MTB igår :-)
  5. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Får stadig cyklet godt for tiden imens styrketræningen er meget minimalt. Idag tænkte jeg at jeg ville lave lidt. Onsdag i abeskuret: Low box squat - (10x50kg), 5sæt x 5reps med 100kg Bænkpres - (10x50kg, 5x80kg), 5sæt x 5reps med 100kg Dødløft - (10x50kg), 5sæt x 12reps med 100kg Seated DB press - 2sæt x 12reps med 20kgs Pullups - 2sæt x 12reps Mave - 1sæt x 50-70reps Airbike - 4min (10sek on/20sek off) Sådan kunne en deload træning se ud i gamle dage. Dette var dog bestemt ikke deload men Sveddryppende hård styrketræning som helt sikkert giver DOMS i morgen. Tilgengæld er kondien rimelig fin relativt set. :-)
  6. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Onsdag: MTB - 55min i mørket. Abeskuret: AB wheel - 3sæt x 15reps Bænkpres - 10x50kg, 10x80kg, 8x100kg
  7. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tirsdag på job: Løbebånd - 5km på 1% hældning (26min og 56sek. Fast på 11km/t) Løbebånd - 5min (12%hældning og 4km/t. Bare lidt cool down) Puha, det der løb er hårdt.
  8. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Har cyklet lør,søn,tirs,ons og skal cykle i morgen. Lavede en smule igår og idag for mullerne. Fre. Pullups - 10sæt x 3reps + 1sæt x 10reps Lør. Hyper ext - 1sæt x 100reps (tiltrængt til lænden) Face pulls 1sæt x 100reps Bænkpres - 50,10,10,10,10,10 med 50kg (10-30sek pauser. 100reps ialt. Kondien er i fremgang. Styrke/muller er sekundært.
  9. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tirsdag i abeskuret: Incline DB press - 3sæt x 10reps med 35kgs Facepulls/band rows - 3sæt x 15/15reps Airbike - 45min Rolig træning med fokus på cardio?
  10. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdag i abeskuret: Airbike - 50kcal (2min og 26sek) Orkede ikke træning idag. Havde noget kage der skulle spises. Så bare lige for at få pulsen op. Imorgen skal der cykles
  11. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tirsdagstræning i abeskuret: Pullups -1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1(100reps ialt) AB wheel - 3sæt x 12reps Nordic hamstring raises (Band supported) - 3sæt x 8-10reps Dumbell flyers - 3sæt x 15-20reps med 20kgs (Fokus på strækket) Cardio: Airbike - 30min (407kcal) Kørte MTB både lørdag og søndag. Fokus kommer til være mere cardio igen. Når vejret er godt vil jeg hellere cykle end løfte vægte.
  12. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdagstræning i abeskuret: Triceps pushdowns - 5sæt x 20reps (Havde bruge for at varme mine albuer godt op) Incline dumbell press - 10x275kgs, 10x27,5kgs, 10x35kgs, 10x35kgs, 10x35kgs, 10x35kgs Pullups(widegrip, fatgripz) - 6sæt x 10reps(Band supported, Fra 2røde til ingen bands) Cardio: Airbike - 30min (410kcal) Udemærket træning. Mega DOMS'et i lår efter Air squats i tirsdags. Mine underarme er også ristet efter thumbless dødløft i lørdags. På den gode måde :-)
  13. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tirsdagstræning i abeskuret: KB swings - 50x16kgs, 50x20kgs, 50x24kgs, 50x32kgs, 50x40kgs, 50x48kg (Det værste var at kettlelbellsne var så kolde at holde ved. Gik ellers fint) DB curls - 2sæt x 10-12reps med 20kgs Isolated DB curls - 2sæt x 20reps med 8kg Reversed grip Ez barbell Curls - 2sæt x 12reps med 30kg WOD: (High way to Hell) For time: 5mile assult airbike (In 2min max interval) After each 2-min interval, if the 5mile goal is not Met, perform: 50 air squats 50 pushups 50 AB mat situps. Min tid blev 30min og 57sek. Virkeligt ulækkert hårdt. Blev inspireret af gode gamle Crawdaddy herinde fra der lavet en del Crossfit inspireret træning idag :-) Sluttede af med Pullups - 3sæt Supersættet med Seated DB press - 3sæt x 10-12reps med 20kgs Rigtig fin runde :-)
  14. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Lørdags træning i abeskuret: Zercher squat til lav boks - 10x50kg, 10x50kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x110kg, 3x100kg Dødløft (thumbless grip) - 10x50kg, 10x100kg, 5x130kg, 5x140kg, 5x130kg, 5x140kg, 5x130kg (Min stang er så gammel at den ikke ruller så meget. Derfor lidt nemmere for grebet end med en nyere stang. Men grebet var sgu presset) Bend over rows - 5sæt x 10-12reps med 100kg Bænkpres (pause på brystet) - 10x60kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 5x90kg, 5x100kg, 5x110kg, 5x90kg, 5x90kg Ez barbell Curls - 10x40kg, 10x50kg, 10x60kg, 5x70kg Reversed grip Ez barbell Curls - 20x10kg, 10x20kg, 10x30kg, 10x30kg Plate curls (grip Work) - 3sæt Mave på rygbænk - 5sæt x 20reps Cardio: Airbike - 100kcal på tid (4min og 56sek. PR med 1sek :-D Men sgu fint nok på et tidspunkt for kondien ikke lige topper. Sådan en 100kcal test er bare altid meget klam) Rigtig god træning på trods af masser af kælkeri med ungerne tidligere. Det er god bakketræning :-D
  15. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdagstræning i abeskuret: Airbike - 30min (sådan rimeligt roligt med 220-270watt) Mågen - 4sæt x 12reps med 8kgs Bænkpres - 10x60kg, 10x60kg, 3x90kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x120kg (Egentlig helt ok men for fanden da hvor er 120kg blevet en tung vægt for mig) Flat dumbell flyers - 4sæt x 15-20reps med 20kgs Triceps pushdowns (occusionsstroppe) - 4sæt x højreps 40-50reps (Det kunne mine albuer godt li') Pullups (5min test) - 57reps (PR) DB laterels - 1sæt x 100reps med 5kgs Mave samt foam roller på gulv Kom ret sent ud at træne og vidste ikke helt hvad jeg ville lave udover noget cardio. Fik cardioen i hus og så lidt muskelbygning for overkroppen bagefter. Var iøvrigt ude og vinterbade idag. Fed oplevelse. Bedre end sidst. Fik den der massive varmefornemmelse bagefter. Er også sikker på at det er det koldeste vand jeg nogensinde har badet i.