xjyden

Medlemmer
  • Content count

    2,922
  • Joined

  • Last visited

About xjyden

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 06/15/1965

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Hover (ved Ringkøbing)

Recent Profile Visitors

2,451 profile views
  1. xjyden

    Træning i Videbæk 30-12-2019 Bænkpres 20x20, 10x30, 10x40, 10x50, 5x8x60 barbell rowing 9x10x40 benpres 9x10x50 vægt 90.9 kg Med lidt pauser lykkedes det at køre 5x8x60 i dag, selvom jeg følte mig helt håbløs for lidt over en uge siden. Jeg begynder også allerede at kunne mærke mine brystmuskler (ikke kun ømheden men sådan med lidt fylde). Desværre er ømheder også dukket op forskellige steder. Der var en dejlig sild (en af de kendte) nede og træne, og lige før lukketid dukkede en venlig fyr og hans vildt dejlige kæreste op. Desværre var jeg nødt at koncentrere mig lidt om at blive færdig med træningen inden lukketid
  2. xjyden

    videbæk 28-12-2019 Bænkpres 20x20, 10x30, 10x40, 10x50, 4x8x60 barbell rowing 8x10x40 benpres 10xslæden, 10x40, 10x60, 5x10x80 vægt 90.7 Det var lidt bedre i dag, men til gengæld kørte de 2 andre, som trænede bænk med omkring 140 eller derover, så det var ikke voldsomt opmuntrende. Jeg har stort set ikke haft tid til at træne for arbejdet siden sommerferien, så jeg er i historisk dårlig form, og jeg er begyndt at spise piller mod forhøjet blodtryk, fordiblodtrykket var nået op over 165 om aftenen. Jeg håber med tiden at få noget gjort ved arbejdspresset på arbejde og motionen og kosten. Men her i ferien sad jeg og kiggede på et fad med æbler og andet frugt, og jeg tænkte, at det ville være mere praktisk, hvis frugterne var af plastik. Så kunne de da i det mindste bevare udseendet. Jeg havde alligevel ingen lyst til at spise dem.
  3. xjyden

    videbæk 21-12-2019 (eller der omkring) Bænkpres 20x20, 10x30, 10x40, 10x50, 2x8x60, 8x50 barbell rowing 7x10x40 benpres 7x10x50 Det var første træning i meget lang tid. Jeg turde ikke rigtig noget med benene, og jeg kunne ikke rigtig noget med brystmusklerne.
  4. xjyden

    træning i Videbæk 14-7-2019 Bænkpres 20x20, 10x30, 10x40, 10x50, 5x10x60 Barbell rowing 8x10x40 Benpres diverse op til 5x10x80 Skulderpres med håndvægte 5x10x6 Biceps curl med håndvægte 5x10x6 vægt 90.4 kg Jeg er så meget ude af form. Jeg får lige trænet en dag og så pause en uge eller mere. Det er glædeligt, at jeg så til gengæld arbejder 10-15 timer over (betalt) hver uge, men jeg savner kontinuitet. Jeg har været i gang med at melde mig ind i centret i Rudkøbing, hvor min ene veninde bor, men de har underholdende nok lang sommerferie. Jeg regner med at være mere på Fyn eller deromkring efter sommerferien. Jeg overvejer alvorligt, om det er muligt at starte på et kropsvægt program til når jeg ikke har tid eller energi til træningscenter. Nogle ville nok juble over vægttab, og jeg overvejer, om jeg skulle bruge anledningen til at forsøge at begynde at løbbe igen, men jeg misbruger mine fødder på arbejdet, så jeg er egentlig mere til at have benene oppe og se fjernsyn, når jeg har fri. Hvis jeg da ikke er hjemme og har mulighed for at komme i haven. Jeg købte lige ekstra porrer til at sætte i stedet for dem, som blev ødelagt af hagl for en måned siden. Jeg var på afveje omkring Hegebro undervejs hjem, og de havde overraskende nok porrer endnu (til 5 kr for en bakke, hvilket jo ikke gjorde noget (normalt 15 kr))
  5. xjyden

    træning i Videbæk 6-7-2019 Bænkpres 20x20, 10x30, 10x40, 10x50, 4x10x60 Barbell rowing 8x10x40 Benpres diverse op til 3x10x80 Skulderpres med håndvægte 3x10x6 Biceps curl med håndvægte 3x10x6 vægt 90.2 kg
  6. xjyden

    træning i Videbæk 29-6-2019 Bænkpres 20x20, 10x30, 10x40, 10x50, 3x10x60 Dødløft 7x10x40 Benpres diverse op til 3x10x80 vægt 90 kg
  7. xjyden

    træning i Videbæk 8-6-2019 Bænkpres 20x20, 10x30, 10x40, 10x50, 6x10x60 Barbell rowing 10x10x40 Benpres 4xslæden, 2x20, 4x10x40 Diverse bevægelser på yogamåtte 91 kg Jeg er efterhånden ret overbevist om, at jeg har et problem ved rygsøjlen, som kræver hjælp fra en fys eller en kiroprakter. Jeg er skiftevis øm i højre side i lysken og ved nyren, og jeg har tidligere haft samme symptomer i forbindelse med rygproblemer, men jeg havde glemt sammenhængen indtil i dag
  8. xjyden

    træning i Videbæk 30-5-2019 Bænkpres 20x20, 10x30, 10x40, 10x50, 5x10x60 Barbell rowing 8x5x40 Benpres 8x10x40 Jeg er endnu en gang ved at starte op igen, fordi jeg ikke får trænet hver uge. Jeg overvejer, om jeg kan finde på noget "hjemmetræning", som også fungerer, når jeg er træt på kroværelser. Bænken kørte overraskende godt, men ryg og ben er præget af havearbejde
  9. xjyden

    træning i Videbæk 17-5-2019 Bænkpres 20x20, 10x30, 10x40, 10x50, 10x60, 5x70, 5x80, 4x85, 5x80 Dødløft 5x5x50 Benpres 10x20, 10x40, 10x60, 4x10x80 Jeg havde lang pause på grund af en weekend på Fyn. Derefter var jeg ret energiforladt, da jeg kom til træning igen. 5x5x70 kunne jeg nok godt have taget, men energien og tiden var der ikke rigtig. Den 17. mærkede jeg mere energi, men 85 kunne jeg ikke løfte 5 gange. Jeg havde vist presset pauserne lidt, men det var godt nok et nederlag, selvom det var fremgang i forhold til gangen før
  10. xjyden

    træning i Videbæk 11-5-2019 Bænkpres 20x20, 10x30, 10x40, 10x50, 10x60, 3x5x70 Dødløft 8x5x40 Benpres 10x20, 10x40, 10x60, 5x10x80
  11. xjyden

    træning i Videbæk 29-4-2019 Bænkpres 20x20, 10x30, 10x40, 10x50, 10x60, 5x70, 5x75, 5x80, 5x85, 2x5x80 Dødløft 5x40, 10x5x50 Benpres 10x20, 10x40, 10x60, 2x10x80, 5x90, 5x100, 5x110, 5x120, 5x130
  12. xjyden

    træning i Videbæk 21-4-2019 Bænkpres 20x20, 10x30, 10x40, 10x50, 10x60, 5x6x70 Dødløft 5x40, 8x5x50 Benpres 1020, 10x40, 2x10x60, 5x10x80 vægt 91 kg
  13. xjyden

    træning i Videbæk 13-4-2019 Bænkpres 20x20, 10x30, 10x40, 10x50, 10x60, 5x5x70 Dødløft 5x40, 9x5x50 Benpres 10xslæden, 10x40, 10x60, 7x10x80 vægt 92 kg
  14. xjyden

    træning i Videbæk 6-4-2019 Bænkpres 20x20, 10x30, 10x40, 10x50, 10x60, 5x70, 3x5x80 Dødløft 5x40, 8x5x50 Benpres 10xslæden, 2x10x40, 10x60, 5x10x80 vægt 91.1 kg Jeg var alene i kælderen, og jeg var meget sløv. JEg kunne mærke ømhed i højdre bryst/skulder, men det virkede ikke alvorligt, så jeg besluttede at fortsætte til 80, jeg valgte dog at nøjes med 3 sæt. Planen var at gå ned til 70'ere, hvis jeg ikke kunne tage 3 sæt med 80, men det blev jo ikke relevant. Planen for næste gang er 5x5x80
  15. xjyden

    træning i Videbæk 30-3-2019 Bænkpres 20x20, 10x30, 10x40, 10x50, 10x60, 5x70, 5x80, 1x80, 10x60 Barbell rowing 10x40 Dødløft 5x40, 5x50, 5x5x60 vægt 92 kg Sidst gik jeg ned i vægt i bænk, fordi jeg var øm i højre brystmuskel. Denne gang ringede min søster efter 5x80, som ellers gik ok, selvom brystmusklen også var lidt øm. Efter telefonsamtalen var jeg blevet for kold, så jeg stoppede bare med træning. Jeg prøvede dødløft for første gang længe, og jeg kunne mærke en klar forskel, da jeg kom op på 60, så jeg tænkte, at jeg nok ikke havde behov at anstrenge mig for at blive øm i næste uge. Der var nogle drenge dernede, som var ret larmende, og som løftede omkring 120 kg i dødløft, men det lød som om, de ikke lige trænede 80 eller derover i bænk.