Video bytte


Deluxe
 Share

Recommended Posts

Søger en som sidder inde med "Judgment day 2 - Total Domination" (Nej, det er ikke S/M :lol: )

Der er frit valg på hylden, hvis nogle sidder inde med den film og jeg bytter gerne over med 1-2 af valgte film:

Judgment day 1

Bumfights 1+2

Get away in Stockholm 2+3

Ghostrider 1+2

Las Vegas Extreemes - Urban assault

Pumping Iron

Ronnie Coleman - The unbelieveable

MASSER indenfor VHS Anime/Manga (alt kult, classic og must-have)

Stuntwars

Så hvis der er nogen som er interesserede i et bytte for "Judgment day 2" må de gerne sige til, selvom jeg tvivler på at finde nogen herinde på MOL som har den :) Men det er forsøget værd. Kan siges at "Markus Ruhls" bb film, nok også vil blive tilføjet listen, hvis der skulle sidde en gnier derude :lol:

Promo af Judgment day 2:

http://www.sportbikerider.us/Videos/UpOnOn...gment_Day_2.wmv

God Jul :xmas:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeg har et par film med x-kæresten hvis det skulle have interesse. Lydsporet er lidt dårligt og hun siger nogle underlige ting/lyde, men billedkvaliteten er i top. ;)

Er det dén hvor I pludselig får besøg af to tyske VVS-folk :w00t::4whip: ?

Edited by Wannabe
Link to comment
Share on other sites

Jeg har et par film med x-kæresten hvis det skulle have interesse. Lydsporet er lidt dårligt og hun siger nogle underlige ting/lyde, men billedkvaliteten er i top. ;)

Er det dén hvor I pludselig får besøg af to tyske VVS-folk :w00t::4whip: ?

Hey! Den scene har jeg også set Det er lige efter den scene med pony'en, ikke??? :lol:

:4oops: trådkapring!

Link to comment
Share on other sites

Surfer: Nej, de sælges ikke - byttes til den film jeg vil have! ;)

Kult film har en værdi, som ikke skal gøres op i småpenge som alligevel - for mit vedkommende - bruges til pjat. Næ nej, en byttehandel er hvad jeg søger.

Da jeg ikke kan hente fra Emule m.m. så skal du da være velkommen til at hente den ned "for mig" - Så skal jeg med glæde stadig være villige til at bytte med dig og hvem som helst ellers som står og har JD2.

Derudover kan jeg snart lokke med "Markus Rühl - Made in Germany" hvis det skulle have interesse.

Det er stadig KUN bytte, og det er KUN til Judgment day 2

Link to comment
Share on other sites

Getaway in Stockholm's er divx'er - Resten kan vi snakke nærmere om! B)

Igen, igen : Selvom Judgmentday 2 vidst ligger på Emule eller andre filesharing programs m.m. så kan jeg ikke selv hente sådan noget grej ned. (Noget med router, lukkede porte og alt muligt andet computerpjat)

For mig er det ligegyldigt hvilket format den er i - jeg kan afspille alt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share