Bliver i også mistænkt


Guest Slettet 05102011
 Share

Recommended Posts

Hej.

Ja, jeg har også hørt det, "Hvad har i givet ham at spise"

Jeg syntes det er for fedt, for så ved man at træningen giver resultater.

Hvis folk ikke tør sige, hold da op hvor du tager trænigen seriøst. Men siger alt muligt andet. Så vær glad for at de har sagt noget. For så kan de da se at der sker forandringer. Der kan jo være svært at se selv.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest PlayboY
Baggårdspumaen> Hold da op!  :lol: Det sq noget være noget. Jeg får aldrig kommentarer og det er også helt begrundet, eftersom jeg har nogle meget tynde arme...er generelt ikke særligt stor...bare høj og så'en...indtil videre :devil: Men nu skal der sq ske noget! (Altså med hårdt arbejde osv, ikke med drugs).

Ps. Jeg synes at gå fra 102 til 80 er ret flot ;)

Takker :) har gjort det 2 gange men tager desværre kiloerne på igen :( men nu er det slut med det pjat :lol:

Hmm.. Jeg forstår da ikke at de siger det når du taber dig?.. For så bliver du jo mindre dimensionelt!.. :blink:

Btw hvor stammer dit avetar billede fra.. Det er vel forhåbentlig fake ikke? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Slutter mig også til her: Har også fået det 'kompliment' et par gange <_<

Har selv fået nogle klamme strækmærker oppe hvor brystet møder armhulen/skulderen. De er værst i venstre side (har en masse små der), og der er desuden begyndt at vise sig nogen på brystet :thumb_down: ÆV

Men okay - de fleste af dem jeg træner med, har stort set ingen gains. Jeg startede selv i marts i år, og synes det er gået meget godt.. dengang vejede jeg 68 kg, og tog 8x35 kg i bænk B) yeah... Nu vejer jeg 76 kg, og er nået op på 8x80kg. Så jeg er godt tilfreds

-men man kunne nu godt undvære de henvendelser - det kan godt blive stressende i længden :\

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hmm.. en ting jeg virkelig ikke forstår, er hvorfor fanden jer med strækmærkerne bare lader dem komme?

Hvis jeg begyndte at få antydning af strækmærker ville jeg enten holde en pause så huden kunne følge med, eller tage en deload periode.. - Hvad der nu var nødvendigt!..

De strækmærker skal i leve med resten af livet, og i skal leve med alle folks fordomme når i går på stranden.. Må da også indrømme at hvis jeg ser relativt store personer med strækmærker, ringer der da også nogle klokker i mit hovede. <_<

Det er virkelig noget ærgeligt noget at have!

Link to comment
Share on other sites

Er aldrig blevet antastet med den slags. Men fik da en kommentar efter sommerferiens HST om jeg ikke havde lavet andet end at løfte vægte hele sommeren. Og det var jo meget rart at det kunne ses:-) Fandt ud af her den anden dag at min mor var blevet nervøs over at have set protein spandene hjemme i min lejlighed en dag. Det blev så ikke bedre da en af dem dukkede op hjemme hos min lillesøster :lol: Men da hun fandt ud af hvad det var blev hun mere rolig. Har ikke fået andet end positive komentarer, men jeg er jo heller ikke så stor endnu. Hvis jeg ikke gider at høre på folks kommentarer og råd om træning, tager jeg bare løst siddende tøj på. Så kan det ikke ses. Bortset fra at det ser dumt ud at jeg render rundt med 2 franskbrød under armene :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Er aldrig blevet antastet med den slags. Men fik da en kommentar efter sommerferiens HST om jeg ikke havde lavet andet end at løfte vægte hele sommeren. Og det var jo meget rart at det kunne ses:-) Fandt ud af her den anden dag at min mor var blevet nervøs over at have set protein spandene hjemme i min lejlighed en dag. Det blev så ikke bedre da en af dem dukkede op hjemme hos min lillesøster :lol: Men da hun fandt ud af hvad det var blev hun mere rolig. Har ikke fået andet end positive komentarer, men jeg er jo heller ikke så stor endnu. Hvis jeg ikke gider at høre på folks kommentarer og råd om træning, tager jeg bare løst siddende tøj på. Så kan det ikke ses. Bortset fra at det ser dumt ud at jeg render rundt med 2 franskbrød under armene :tongue:

Så tag armene ind? <_<

Uanset hvor stor du er, kan du sagtens undgå at have franskbrød under armene, du skal bare holde dine arme på en anden måde.. Der er seriøst ikke noget folk griner mere af, end en person med franskbrød under armene.. Sorry 2 say, men sådan ligger landet du ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Da Foodman og jeg gik på handelsskolen, tabte han sig noget i stil med 15kg i en sommerferie, og vejede det mindste han har gjort, mens jeg har kendt ham.

Alligevel fik han kommentarer som: "Åh hvad, du er blevet bred" og lignende.

Vægttab/lavere fedt% giver en illusion af større muskler.

Sansynligvis fordi de er blevet mere markedere, og derved virker størere.. Eller noget <_<

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg begyndte at få antydning af strækmærker ville jeg enten holde en pause så huden kunne følge med, eller tage en deload periode.. - Hvad der nu var nødvendigt!..

De strækmærker skal i leve med resten af livet, og i skal leve med alle folks fordomme når i går på stranden.. Må da også indrømme at hvis jeg ser relativt store personer med strækmærker, ringer der da også nogle klokker i mit hovede. 

Det er virkelig noget ærgeligt noget at have!

Du har dem ikke selv vel??

I den her sport er det noget der følger med for nogen af os - fordomme kan jeg ikke bruge til noget og nej det er ikke kønt, men for dem der er genetisk uheldige mht. hudens elasticitet og samtidigt har gode hurtige gains, er der ikke en skid at gøre. Det er ikke noget man kan se fra dag til dag, og så sige... nnnøøj, det var ikke så godt, jeg må hellere holde en pause på 3 måneder... :angry: Helt ærligt!!

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Kære læsere!

Alle, der har trænet og har nogenlunde styr på deres kropsbygning vil blive kigget skævt til af flere grunde! Den mest almindelige grund til, at folk kigger er, at de er misundelige og det er især andre mænd. Andre grundet uvidenhed. Der kan nævnes flere grunde!

Jeg har selv trænet siden mit fyldte 16 år og er nu 40 år. Har været muskuløs bygget i mange år, men har sandelig også brugt mange timer. Har trænet på mange måder og dyrket adskillige former for idræt bl.a. styrkeløft, håndbold, selvforsvar boksning, cricket mv. :bigsmile:

Nogen har ofte den holdning - du kan da ikke være så stærk uden at være "på noget"? De tænker ikke på, at man måske fysiologisk har en anotomi, der kan være årsag til, at man kan blive stærk. Desuden at man træner relativt meget i stedet for at spilde livet foran TV'et og ved kaffebordet.

Mit råd er: op i R.... med, hvad andre mener. Blot man har det godt med sig selv og synes, at ens krop fungere i forhold til egne krav og livskvaliteter. Hvordan andre ser ud er deres problem - blot De ikke skal være i mit soveværelse! B) :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er aldrig blevet beskyldt for at bruge AS, men vil nok, hvis (når?) det sker tage det som en kompliment (det største kompliment jeg har fået i centret var en gang, hvor en spurgte om jeg var styrkeløfter :) ).

Men for jer som er blevet beskyldt for doping, er der vel stor forskel på, om folk spørger, om man tager doping og så accepterer det, når i siger nej. Og så dem, der bare ikke vil overbevises. For det første er vel en kompliment :) Det andet kan man nok ikke bruge til noget <_<

Link to comment
Share on other sites

Ang strækmærker:

Min hud har tilsyneladende ret nemt ved at få strækmærker. Jeg har nogle fine striber omme i lænden, formentlig fordi min ryg er vokset ret hurtigt på et tidspunkt (jeg har også en meget lang ryg i forhold til min højde).

Jeg fik allerede en smule strækmærker omkring armhulerne da jeg kun lavede armstrækkere derhjemme.

Her det sidste halve år er mine arme kun vokset ca 1½ cm, men alligevel er der kommet nye mærker lidt ned af biceps.

Min pointe er at nogle er bare heldige og kan undgå strækmærker, men andre for dem i større eller mindre grad næsten uanset hvor hurtigt de vokser. Hvis man har tendens til at få det kan man slet ikke træne og hvor fedt er det? ;)

Kan det egentlig tænkes at strækmærkerne helt eller delvist kommer pga selve træningen, og ikke det at man vokser?

Link to comment
Share on other sites

Min pointe er at nogle er bare heldige og kan undgå strækmærker, men andre for dem i større eller mindre grad næsten uanset hvor hurtigt de vokser.

Har aldrig set dette fænomen andet end hos gravide ?! Var det muligt at poste at billede for at give et indtryk ?

Kim S

Link to comment
Share on other sites

Mine: - de er værre at se på i dagslys  <_<

Tak for info - det kan jeg godt se, de er temmelige tydelige.

Jeg har desværre intet bud på hvorfor de opstår - men fandt dette info på oestrogen.dk :

Elastinet i huden er de fibre, der holder huden smidig og elastisk. Det er med andre ord de elastiske "tråde", ligesom gummien i en bomuldselastik, der får huden til at spile sig ud og ubesværet trække sig sammen igen. Hvor elastisk et bindevæv du har, er dels genetisk (arveligt) og dels hormonelt. Når først de elastine tråde er forbrugt og brudt, så er der umiddelbart intet at gøre. Den del af huden skal klippes bort. Der er gode behandlinger på skønhedsklinikkerne, hvor laser indgår som en del af behandlingen. Det er ikke tryllebehandlinger, men der ses altid en bedring. Er strækmærkerne blålige/ rødlige, så er det dog muligt, med ret stor effekt og gode resultater, at blege huden.

Kim S

Link to comment
Share on other sites

har almindeligt tøj på - og altid noget som ikke viser muskler - synes det er lidt smart-ass & kikset at rende rundt vifte med det.

Samme her!

Er meget sjæjdlent jeg har en stram t-shirt på nogle steder henne.. Har altid noget udenover - eller en løs t-shirt på.

SYntes det ser noget så latterligt ud, når folk render rundt i smarte stramme t-shirter og man kan se de nyder den" opmærksomhed" der er omkring det! :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

SYntes det ser noget så latterligt ud, når folk render rundt i smarte stramme t-shirter og man kan se de nyder den" opmærksomhed" der er omkring det! :thumb_down:

Jeg har tit noget tæt siddende tøj på og ser intet problem i at vise at jeg er veltrænet.

Problemet opstår, som du selv nævner, når folk svælger i selvforherligelse med en smart-ass attitude - det er latterligt grænsende til pinligt.

Pointen er : det er ikke tøjet der skaber manden.

Kim S

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share